سورپرایز شیائومی: تلفن همراه کاملاً جدید در راه است

بر این اساس، گفته می شود شیائومی در حال کار بر روی اولین تلفن همراه تاشو به سبک Samsung Galaxy Z Flip است. فوق العاده سبک و نازک (منبع: Weibo). با این کار، شیائومی در نهایت وارد بازار تلفن های همراه تاشو موفقی خواهد شد که واقعاً فروش دارند.

اگرچه شیائومی طیف گسترده‌ای از گوشی‌های هوشمند را برای تقریباً هر بازه قیمتی ارائه می‌دهد، اما این شرکت چینی تاکنون جرأت نکرده در یک حوزه سرمایه‌گذاری کند. از آنجایی که سایر تولیدکنندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند در آنجا موفقیت بزرگی را جشن می‌گیرند، شیائومی هم اکنون می‌خواهد در کنار آن بازی کند. تجربه استفاده از تلفن های همراه تاشو از قبل در دسترس است.

شیائومی

شیائومی می خواهد یک گوشی تاشو بسازد

این تلفن همراه تاشو از شیائومی تاکنون موجود است:

بنابراین وقت آن رسیده است که شیائومی یک گوشی تاشو نیز ارائه دهد به اندازه Mix Fold گران نیست. هنوز مشخص نیست که گوشی تاشوی جدید شیائومی دقیقا چه چیزی را ارائه می دهد و در نهایت چه قیمتی دارد.

درست مانند سامسونگ، شیائومی سال ها پیش شروع به ساخت گوشی های تاشو کرد. با Mix Fold، این شرکت چینی بر فرم فاکتور Galaxy Z Fold سامسونگ تمرکز کرده است. به عبارت دیگر، گوشی هوشمندی که می تواند به یک تبلت کوچک باز شود. یکی جایگزینی برای Galaxy Z Flip از سامسونگ، این شرکت چیزی برای ارائه نداشت. به عبارت دیگر، تلفن همراهی که قابلیت تا شدن را دارد و بنابراین به طور قابل توجهی کوچکتر است. این دقیقاً همان چیزی است که در شرف تغییر است.

سامسونگ این راه را نشان داد، اما اکنون اوپو، ویوو و موتورولا از آن پیروی کرده اند. با Razr 40 Ultra، موتورولا به طور خاص یک تلفن تاشوی چشمگیر با نمایشگر خارجی بزرگ ساخته است. سامسونگ به زودی از گلکسی زد فلیپ 5 پیروی خواهد کرد.

Xiaomi Mix Fold 2: طراحی گوشی تاشو جدید

شیائومی در حال کار بر روی Mix Fold 3 است

اما این بدان معنا نیست که شیائومی دیگر نمی خواهد Mix Fold 3 را بیاورد. اخیراً مشخص شد که تلفن همراه جدید تاشو شیائومی باید دارای ویژگی های خاصی باشد. مانند سامسونگ، شیائومی می خواهد دوربین زیر نمایشگر نصب کند. همچنین قرار است برای اولین بار از زوم پریسکوپ استفاده شود. این یک نوآوری واقعی در یک تلفن همراه تاشو خواهد بود.



منبع