شما باید بتوانید قیمت ارزان جدید را بخرید

به خصوص که مقایسه با موتور احتراقی در اینجا جالب است: ولوو به هیچ وجه برندی نیست که مخفف خودروهای مقرون به صرفه برای همه باشد. اما سوئدی ها در واقع هستند محکم در طبقه متوسط ​​و طبقه متوسط ​​بالا لنگر انداخته است.

برای عملی همان قیمت اولیه خریداران خودروی علاقه مند نیز به زودی می توانند در این امر مشارکت کنند لکسوس SUV درمان شود. با مدل LBX، برند ممتاز تویوتا نیز اولین شاسی بلند کامپکت خود را به آلمان می آورد که به طور خاص سلیقه های اروپایی را هدف قرار می دهد. قیمت شروع فول هیبریدی – هنوز به طور غیر رسمی – خواهد بود. 35000 یورو برنامه ریزی شده است.

اما ارزان در زمان تورم، گرانی مواد اولیه باتری و تغییرات قریب الوقوع در قالب یورو 7 هنوز چه معنایی دارد؟ مانند چند سال پیش نیست، همانطور که در نسخه های جدید فعلی از دنیای خودرو نشان داده شده است.

EX30: ولوو SUV ثابت می کند که سایر استانداردها برای خودروهای الکتریکی ارزان قیمت اعمال می شود

این دو مثال به طرز چشمگیری نشان می‌دهند که بازار خودرو به کجا می‌رود: به زودی به نظر نمی‌رسد این سوال دیگر این باشد که آیا می‌توانید یا باید پول زیادی را برای یک خودرو خرج کنید. در عوض اعمال می شود تصمیم بگیرید با این همه پول چه می خواهید: بلکه خودروهای الکترونیکی میان رده، در دراز مدت سازگارتر با محیط زیست است. یا بهتر است تا حد ممکن مصرف سوخت داشته باشد موتور احتراقی چه کسی می تواند به راحتی با همان پول به کلاس بالاتر بپرد؟

ماشین برقی یا موتور احتراقی؟ سوال قیمت در حال حاضر هنگام خرید بسیار واضح پاسخ داده می شود:

خودروهای الکترونیکی – به طور معمول – دقیقاً یک معامله نیستند. با این وجود، تعداد زیادی از تولیدکنندگان بارها و بارها وعده ارائه مدل های مقرون به صرفه را می دهند. بسیار مهم است که حرکت آینده برای همه باز باشد. اما نگاهی به قیمت‌های مدل‌های ابتدایی فعلی نشان می‌دهد: «برای همه» واضح است که یک اصطلاح انعطاف‌پذیر است.

تسلا و فولکس‌واگن همچنان در تلاش هستند، در حالی که مرسدس مدت‌هاست اعلام کرده که دیگر معنی ندارد: دستیابی به خودروهای الکترونیکی با پول کم – خریداران در حال حاضر شانس کمی دارند. مردم اشتوتگارت در حال حاضر تقریباً از طبقه متوسط ​​روی گردان شده اند، در حالی که فولکس واگن و شرکت نمی خواهند خودروهای الکترونیکی ارزان را کنار بگذارند.

آ نشانه خوبی با تمام افزایش قیمت برای خریداران خودرو بازار دست دوم اکنون دوباره پخش می شود. پس از ماه‌ها افزایش شدید قیمت‌ها، اخیراً موج تغییر کرده است. عرضه کمیاب در حال بهبود است و مشتریان همچنان در خرید خود خویشتن داری می کنند.

در این مقایسه، من متأسفانه برای تصمیم گیری منطقی e-car سیاه می بینم. برای تغییر این روند، به مزیت هزینه خودروهای الکترونیکی نیاز دارید. اما ممکن است مدتی طول بکشد تا این اتفاق بیفتد. برای مثال، جیم فارلی، رئیس فورد، انتظار ندارد که خودروهای برقی بتوانند از نظر قیمت خرید تا قبل از پایان دهه به عقب با موتورهای احتراقی برسند.

لکسوس، مانند ولوو، طیف وسیعی از مدل‌ها را ارائه می‌کند که هر دو کلاس‌های مختلف را با مجموعه‌های خود پوشش می‌دهند. اما در حالی که سوئدی‌ها برای مشتریان معمولی و البته پردرآمد طبقه متوسط ​​با ارزش‌هایی مانند قابلیت اطمینان جذاب هستند، لکسوس با ادعای حق بیمه خود تصویر کاملاً متفاوتی از خود دارد.

به گفته مارتین اندلین، کارشناس DAT، وضعیت نشان می دهد که قیمت ها حتی بیشتر کاهش می یابد تبدیل شود. میانگین قیمت ها نسبت به ماه قبل 0.8 درصد کاهش یافته است. با این حال، پس از افزایش بیش از 20 درصدی، این هنوز یک معامله واقعی نیست.

بنابراین ولوو قیمت واقعی EX30 خود را اعلام کرده است. را SUV الکتریکی در ارزان ترین سطح تریم برای زیر 37000 یورو به بازار بیاید برای آنچه مشتریان می توانند از SUV سوئدی انتظار داشته باشند، قیمت یک اعلام واقعی است. در نهایت، مشتریان نیز می توانند چند هزار اسپانسری کسر کنید

در مجموعه اجرایی نیسان شک و تردید بیشتر است. گیوم پلترو، رئیس سابق آلمان، فرض می کند که حتی ارزان‌ترین خودروهای الکترونیکی را احتمالاً هرگز نمی‌توان با این قیمت‌های فروش پایین فشرده کرد، همانطور که در برخی از بودجه سوزان نامیده می شوند.

علیرغم فاز گرانی: قیمت های دست دوم در نهایت کاهش می یابد

تا کنون، همین امر هم در مورد بازار خودروهای دست دوم و هم در مورد خودروهای الکترونیکی به طور کلی صدق می کند: مشتریان باید در جیب خود فرو بروند. و اگر بتوانید یک عکس بسازید، باید به آن عادت کنید: وقتی صحبت از خودرو می شود، ارزان بودن اغلب به معنای چند سال پیش نیست.



منبع از طرف دیگر، آیا واقعاً می خواهیم بگوییم بیش از 30000 یورو معامله است؟ چه کسی می تواند بدون فکر کردن، ماشینی با چنین قیمت هایی بخرد؟

تحرک – چیزی در حال وقوع است: اتومبیل های الکترونیکی، دوچرخه های برقی، اسکوترهای الکترونیکی، بلیط آلمان به قیمت 49 یورو در اتوبوس و قطار – همه اینها ما را از دو جهت حرکت می دهد. و چه چیز دیگری از نظر تحرک اتفاق افتاده است؟