سری پرایم قلب طرفداران را تندتر می کند

این برنامه ها از همان ابتدا تلخی را برای طرفداران نشان می دهد: با محل وقوع در شمال و تمرکز بر داستان کریتوس و آترئوس، تمام پیشینیان که God of War را بزرگ کردند نادیده گرفته می شوند.

مجموعه بازی های ویدیویی موفق God of War درباره کریتوس – و اکنون پسرش آترئوس – به سریالی در Prime Video تبدیل می شود. طبق گزارش های اولیه، آمازون اکنون به طور رسمی چراغ سبز نشان داده است و گفته می شود که کار از قبل شروع شده است. این طرح ها مورد استقبال بسیاری از طرفداران قرار می گیرد، اما تلخی آن نیز به چشم می خورد.

خدای جنگ

سریال God of War تایید کرد: Prime Video ضربه خورد

قسمت جدید God of War Ragnarök بعد از اتفاقات سریال رخ می دهد:

آمازون پرایم ویدئو داستان کریتوس، خدای جنگ را از سری بازی های ویدیویی آورده است God of War به عنوان یک اقتباس سریالی. سرویس استریم اکنون آن را رسمی کرده است:

اما به تعویق افتادن لزوماً به معنای لغو نیست. سری God of War با نسخه های قبلی خود برای راه اندازی مجدد 2018 پیشنهاد می کند چیزهای زیادی برای پیش درآمد یا اسپین آف. این در حال حاضر حدس و گمان محض است و در درجه اول به دلیل موفقیت سریال آینده است. هنوز تاریخ شروعی نداره این احتمال وجود دارد که کریتوس و آترئوس در اولین فرصت در سال 2025 به Prime Video بیایند.



منبع

حداکثر از زمانی که ستاره گریس بر طبل آخرین قسمت سری بازی زد، این بازیگران مورد نظر دیگر یک نکته داخلی نیستند. با این حال، بعید است که این بازیگر 68 ساله اکنون بتواند عدالت را در مورد نقش فوق العاده فیزیکی انجام دهد.

علاوه بر آمازون، سونی پیکچرز، پلی استیشن پروداکشنز و توسعه دهندگان بازی در استودیو سانتا مونیکا نیز گفته می شود (منبع: هالیوود ریپورتر). این سریال از زمانی که برنامه ها در بهار مشخص شد در دست ساخت بوده است. راف جادکینز، که برای اقتباس فیلم Uncharted نیز نوشته است، به عنوان مجری برنامه حضور خواهد داشت. مارک فرگوس و هاک اوستبی – هر دو نامزد اسکار و همکاران در قسمت اول مرد آهنی – تهیه کنندگی و نوشتن فیلمنامه را بر عهده دارند.

که بازیگری هنوز مشخص نیست. طرفداران مدت هاست که این را پذیرفته اند و جان تراولتا را در نقش کریتوس وارد بازی می کنند:

God of War Ragnarok: Launch Trailer برای PS5 و PS4

اما از قبل مشخص است که سریال بر اساس عنوان God of War 2018 تبدیل می شود. به گفته آمازون، آن‌ها می‌خواهند داستان پدر و پسر و سفرشان را با هم در شمال یخی و افسانه‌ای نشان دهند – و به گفته آمازون، مبارزه با هیولاهای مختلف و این یا آن خدا را نشان دهند.

پیشنهاد Prime Video را در آمازون مشاهده کنید

طوفان المپوس وجود ندارد؟ سریال آمازون داستان کریتوس را در شمال شروع می کند