سریال محبوب از Prime Video حذف شده است

تریلر سریال:

در ضمن وجود دارد با «وایکینگ‌ها: والهالا» در حال حاضر مجموعه‌های فرعی خودش را دارد. حدود 100 سال پس از وقایع وایکینگ ها اتفاق می افتد. با این حال، شما فقط می توانید آن را به طور انحصاری در نتفلیکس ببینید. در حال حاضر دو فصل وجود دارد، فصل سوم و احتمالاً آخرین فصل برای سال 2024 انتظار می رود (در نتفلیکس تماشا کنید).

یا می توانید آن را در نتفلیکس تماشا کنید

Vikings (سریال) – تریلر

صحبت از نتفلیکس: تمام 6 فصل “وایکینگ ها” در حال حاضر در آنجا نیز قابل مشاهده هستند. مشخص نیست که آیا این موضوع ادامه خواهد داشت یا اینکه نتفلیکس مجبور خواهد شد سریال را در مقطعی کنار بگذارد. اگر این اتفاق نیفتد، همینطور باشد جایگزین دیگری برای اعضای Amazon Prime با حساب Netflix در گذشته (در نتفلیکس تماشا کنید).

در هر صورت، این سریال ارزشمند است و «وایکینگ ها» اگرچه دیگر به روز نیست، اما همچنان می تواند طرفداران جدیدی به دست آورد. به شرطی که در آینده همچنان بتوان به قسمت‌ها در یک سرویس پخش دسترسی داشت.



منبع کانادایی-ایرلندی، سریال درام تاریخی وایکینگ ها بین سال های 2013 تا 2020 اجرا شد و طرفداران زیادی را به دست آورد. اما اگر هنوز سریال را نمی شناسید، در Amazon Prime Video زمان زیادی برای آن ندارید.

آمازون در روزهای آینده “وایکینگ ها” را از دست خواهد داد

اگر همچنان می خواهید تمام 89 قسمت این سریال محبوب را در Amazon Prime Video ببینید، باید عجله کنید. زیرا در کمتر از 30 روز تمام فصول “وایکینگ ها” از نرخ ثابت حذف می شود.

آمازون

«وایکینگ ها» در فهرست شوم «چپ از پرایم در کمتر از 30 روز» تازه به نظر می رسد. آمازون تاریخ دقیقی را اعلام نمی کند. اما با آن مشخص است که سریال هنوز در ماه ژوئن ناپدید می شود. بنابراین اگر هنوز می‌خواهید همه قسمت‌ها را ببینید، باید فوراً شروع کنید و استراحت طولانی نکنید. به هر حال، هر قسمت بین 43 تا 52 دقیقه طول می کشد (آن را در Amazon Prime Video تماشا کنید).

و در مورد چیست؟ به طور خلاصه: این سریال رویدادهای تاریخی عصر وایکینگ ها را با عناصر تخیلی ترکیب می کند. بینندگان این را بسیار پسندیدند. در IMDb، برای امتیاز برجسته 8.5 از حداکثر 10 امتیاز کافی است. حکم روتن تومیتوز حتی واضح تر است – 93 درصد از حرفه ای ها انگشت شست را بالا می گیرند، 88 درصد از بینندگان.