Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
کارشناسان سوئیچ دیگر نمی خندند - مجله تکنولوژی فودزیلا

کارشناسان سوئیچ دیگر نمی خندند

با این حال، به نظر می‌رسد که نینتندو چندان اهمیتی نمی‌دهد تا زمانی که جامعه شبیه‌سازها را نادیده بگیرد.

بنابراین اولین توسعه دهندگان شبیه سازهای سوئیچ قبلاً دست به کار شده اند – از جمله تیم Skyline، شبیه ساز معروف برای تلفن های هوشمند اندروید (منبع: Skyline).

نینتندو سوییچ: 6 نکته و ترفند

طرفداران شبیه ساز سوییچ خشمگین هستند

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

بنابراین ممکن است نرم افزار دیگر برای دانلود از طریق سایت در دسترس نباشد. بیانیه رسمی نینتندو در این مورد:

حالا به نظر می رسد نینتندو قربانی جدیدی پیدا کرده است: تیم Lockpick RCM. Lockpick RCM ابزاری است که به گیمرها اجازه می دهد تا کلیدهای محافظت از کپی بازی های نینتندو سوییچ خود را صادر کنند. اینها برای اینکه بتوانید بازی های مربوطه را در شبیه سازها انجام دهید، لازم است.

نینتندو واقعاً به نشت‌ها، شبیه‌سازها، پروژه‌های فن و نرم‌افزار homebrew حساسیت دارد. این شرکت بارها و بارها به طرفداران خود ثابت می کند که در این موارد شوخی نمی کنند و از اقدام قانونی علیه طرف های مربوطه هراسی ندارند – که باعث آزار بسیاری از طرفداران شده است.

به نظر می رسد نینتندو دقیقاً به همین دلیل خاری در چشم Lockpick RCM باشد. به همین دلیل است که تصمیم گرفته شد از توزیع ابزار از طریق GitHub از طریق حذف به اصطلاح DMCA جلوگیری شود.

آیا می خواهید از Nintendo Switch خود بیشترین بهره را ببرید؟ سپس باید این 6 ترفند را بدانید:

موج هشدارهای نینتندو برای علاقه مندان به سوییچ از بخش شبیه ساز غیرقابل درک است. از این گذشته، بازیکنانی که می‌خواهند بازی‌های سوئیچ غیرقانونی را روی شبیه‌سازها بازی کنند، ابتدا کلیدهای حفاظت از کپی را از روی کنسول‌های خود نمی‌خوانند. این بدان معنی است که آنها قبلا بازی ها را خریده اند.

«استفاده از Lockpick با کنسول نینتندو سوییچ اصلاح شده به کاربران این امکان را می دهد دور زدن اقدامات فنی نینتندو برای بازی های ویدیویی; به طور خاص، Lockpick TPM های کنسول را دور می زند تا امکان دسترسی غیرمجاز به، استخراج و رمزگشایی همه کلیدهای رمزنگاری، از جمله کلیدهای محصول، موجود در نینتندو سوییچ را فراهم کند. کلیدهای رمزگشایی شده تسهیل نقض حق چاپ، با اجازه دادن به کاربران نسخه های دزدی دریایی برای اجرای نرم‌افزار بازی اختصاصی نینتندو روی سیستم‌هایی که TPM کنسول نینتندو ندارند یا در سیستم‌هایی که TPM کنسول نینتندو غیرفعال شده است.”

اندکی قبل از شروع بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom، اولین جزئیات در شبکه ظاهر شد. نینتندو بر این اساس با عصبانیت واکنش نشان داد. اما به جای هدف قرار دادن کسانی که باعث افشای اطلاعات شده اند، این شرکت ترجیح می دهد روی حریف دیرینه دیگری تمرکز کند.

سوئیچ نینتندو

نینتندو در برابر شبیه سازهای سوییچ مشت آهنین می گیرد