سرویس کتاب صوتی Amazon Audible را به مدت 3 ماه رایگان دریافت کنید – فقط برای مدت زمان محدود

شنیدنی برای شما مناسب نیست؟ ما سایر برنامه های معروف کتاب صوتی را با یکدیگر مقایسه کرده ایم:

نکات ما: این کتاب های صوتی قابل شنیدن ارزشش را دارند

نسخه:وب

سازمان بهداشت جهانی تست قابل شنیدن اگر بخواهید، معمولا می توانید این کار را به مدت یک ماه رایگان انجام دهید و در ازای آن یک کتاب صوتی رایگان دریافت کنید.

“مریخی” (به صورت خلاصه) در Audible

آلینا برونسکی: قیطان مادربزرگ من

زبان ها:آلمانی

شنیدنی: سرویس کتاب صوتی آمازون را به مدت 90 روز به صورت رایگان امتحان کنید

در ویدیوی زیر به شما نشان می دهیم که Audible دقیقا چگونه کار می کند:

مارک واتنی که احتمالاً تنهاترین فرد جهان است، تنها در مریخ گیر افتاده و هر روز با منابع محدود و خلاقیت غول پیکر برای بقا و بازگشت به زمین می جنگد. این رمان علمی تخیلی بر علم تأکید دارد، این رمان اساساً یک رمان معاصر رابینسون کروزوئه است و آنقدر پرتعلیق است که تقریباً قلب شما را به تپش می‌اندازد. من ابتدا فیلم را دیدم، سپس کتاب را خواندم و همزمان به کتاب صوتی گوش دادم. کتاب از نظر محتوا و هیجان به هیچ وجه چیزی از فیلم کم ندارد و کتاب صوتی نیز بسیار درخشان ارائه شده است.

داستان دختری است که در دهه 1960 پس از رها شدن توسط خانواده در مرداب های ساحل شرقی ایالات متحده به تنهایی بزرگ می شود. چگونه بزرگ می شود، چه رابطه ای با طبیعت دارد و چگونه آرام آرام به مردم نزدیک می شود. این کتاب یک پرتره، مطالعه اجتماعی، درام دادگاه، داستان پلیسی و عاشقانه است که همه در یک مجموعه قرار دارند. داستان بی رحمانه و در عین حال حساس است، روایت فوق العاده خوب ترکیب شده است. من واقعاً آن را دوست داشتم و برای مدت طولانی مرا به فکر انداخت، حتی اگر واقعاً به رمان های جنایی یا رمان های عاشقانه علاقه ندارم.

اگر دیگر تمایلی به اشتراک ندارید، می‌توانید Audible را در هر زمانی لغو کنید، حتی اگر اشتراک به حالت تعلیق درآمده باشد، کتاب‌های صوتی همچنان در دسترس هستند. حتی ممکن است پس از آن یک اشتراک Flexi جدید دریافت کنید، یعنی همچنان از پیشنهاد تخفیف بهره مند شوید.

“در ارتفاعات یخی” در Audible

اندی ویر: مریخی

سرویس کتاب صوتی محبوب آمازون به طور منظم یک ماه آزمایشی رایگان ارائه می دهد، اما به عنوان بخشی از فروش تابستانی، مشتریان جدید اکنون می توانند Audible را به مدت 3 ماه کاملا رایگان دریافت کنند. با این حال، پیشنهاد از نظر زمانی محدود است، بنابراین اگر به آن نیاز دارید، همین حالا آن را بگیرید. ما جزئیات را به شما خواهیم گفت.