سامسونگ می خواهد از این ترفند برای ثابت نگه داشتن قیمت ها استفاده کند

سامسونگ مانند بسیاری از رقبا، به عنوان مثال با لایکا، زایس یا هاسلبلاد، از شراکت های تبلیغاتی سنگین خودداری می کند. مدیر بازاریابی سامسونگ هیچ ضرری در این امر نمی بیند. برای مشتریان، فقط نتایج به حساب می آید و سامسونگ با دوربین گوشی های هوشمند خود سطح بالایی را ارائه می دهد. علاوه بر این، سامسونگ نیازی به معرفی برند خود با چنین شرکت دوربینی ندارد – ضربه ای ظریف علیه رقبا که به نظر متفاوت هستند.



منبع این افزایش قیمت می خواهم مدیر سامسونگ با تعدادی از اقدامات ترمز. مثلاً اینها عبارتند از معاملات قراردادی، کمپین های تجاری یا تامین مالی، که خریداران را از پرداخت یکباره تمام قیمت نجات می دهد. (منبع: تفکر پایه). با گلکسی فولد 4 که در بالا ذکر شد، سامسونگ 200 یورو حق بیمه برای قیمت خرید گوشی هوشمند قدیمی اعطا می کند. در آلمان، سامسونگ با تلفن های همراه تاشو خود هدف بزرگی را در نظر گرفته است.

علاوه بر فاکتورهایی مانند برند و کیفیت که باید درست باشد، برای سامسونگ نیز مهم است که به مشتریان این فرصت را بدهد برای امتحان و تجربه دستگاه ها. باید به خریداران گفته شود که مزایای محصولات در کجا نهفته است.

سامسونگ برای Galaxy Fold 4 جدید خود حدود 1800 یورو می خواهد. بسته‌ای از پول که ممکن است در این زمان‌های نامشخص به عنوان یک بافر مالی برای پرداخت‌های معوقه گاز یا برق عمل کند. ماریو وینتر همچنین می داند که روزگار سخت تر می شود. با این حال، رئیس بازاریابی سامسونگ آلمان برنامه ای برای اتخاذ اقدامات متقابل در شرایط نامطمئن فعلی دارد.

مدیر بازاریابی سامسونگ: اپراتورهای تلفن همراه باید قیمت گوشی های هوشمند را ثابت نگه دارند

علاوه بر این افزایش قیمت نیز با سرمایه گذاری های ارائه دهندگان تلفن همراه متوقف خواهد شدوینتر می گوید: «این بدان معناست که مشتری معمولاً هیچ تفاوتی را متوجه نمی شود.

تلفن های همراه تاشو جدید سامسونگ قیمتی ندارند:

چرا سامسونگ وارد همکاری دوربین با گوشی های هوشمند نمی شود؟

در همه جا، قیمت ها فقط در یک جهت حرکت می کنند: افزایش. این چالش‌های بزرگی را برای مصرف‌کنندگان به همراه دارد، اغلب کاهش می‌یابد و هزینه‌ها به حداقل ممکن کاهش می‌یابد. سامسونگ نیز این احساس را دارد، اما سازنده گوشی های هوشمند برنامه ای برای ثابت نگه داشتن قیمت ها دارد.

سامسونگ الکترونیکس