این تریلرهای بازی را از دست ندهید


Gamescom بازگشته است. در کلن، سالن های نمایشگاه برای اولین بار پس از مدت ها به روی طرفداران بازی از سراسر جهان باز شده است. غرفه داران و توسعه دهندگان محصولات جدید، اولین برداشت ها و تریلرهای مورد انتظار را با خود خواهند داشت که به ما می گوید به زودی چه چیزی را در پلی استیشن، ایکس باکس، سوییچ یا رایانه شخصی تجربه خواهیم کرد.

پلی استیشن 5

برای اولین بار گیمزکام در شهر کلن بار دیگر در مقابل تماشاگران برگزار می شود. مثل همیشه، توسعه‌دهندگان بازی‌های مورد علاقه ما تریلرهای جدیدی را به ارمغان می‌آورند تا اشتهای بیشتری را برای طرفداران کنجکاو و هاردکور باز کند. ما مواردی را برای شما گردآوری کرده‌ایم که قبلاً این کار قطعاً موفق بوده است.

Gamescom 2022: ما عاشق این تریلرها هستیم

جزیره مرده 2 – چیزی که ارزش انتظار را دارد. حداقل این تصوری است که تریلر گیم پلی بازی به ما می دهد. پس از تقریباً هشت سال تاخیر، طرفداران احتمالاً می توانند انتظار داشته باشند که Zombie Schnetzler در بهشت ​​عرضه شود. اما خودتان ببینید (اگر می توانید خون و روده را از بین ببرید):

تریلر Dead Island 2 – گیم پلی PS4 / PS5

اینم از این مرزهای صوتی کمی راحت تر:

تریلر Sonic Frontiers Gamescom 2022

دوستان جوجه تیغی آبی سریع و برق آسا طبق معمول ارزش پول خود را اینجا به دست خواهند آورد. اما می‌توانید چیزی فراتر از عجله کردن از A به B و جمع‌آوری حلقه‌های طلایی مانند روزهای قدیم را نیز تجربه کنید – نگران نباشید، این بار نیز از آن غافل نشوید.

تریلر اول واقعاً شما را بیشتر می خواهد پاییز اطلس:

تریلر Atlas Fallen Gamescom 2022

فرضیه مبارزه در دنیای پر هرج و مرج پر از هیولاها و خدایان به عنوان یک شخصیت فانی نیمه راه جدید نیست – اما هنوز به پایان نرسیده است. طرفداران خدای جنگ باید ارزش پول خود را از اینجا دریافت کنند. حیف که هنوز هیچ گیم پلی ندیده ایم.

با این داستان موفقیت دیوانه کننده کاملاً متفاوت است – شبیه ساز بز 3 به نظر می رسد بسیار سرگرم کننده عجیب و غریب:

تریلر بازی Goat Simulator 3 Gamescom 2022

خواهش می کنم، چرا نمی خواهید نیمی از شهر را به عنوان یک بز غارتگر از بین ببرید؟ دقیقاً، من هم نمی‌توانم به دلیلی فکر کنم – پایانی عالی برای یک روز پر استرس در محل کار. با این حال، برای اینکه در اینجا هنوز از یک شبیه ساز صحبت کنید، باید حس شوخ طبعی داشته باشید.

از سوی دیگر، چیز کمی برای خندیدن وجود دارد اربابان افتادگان. دنباله‌ای که مدت‌ها در انتظار بازی برتر سال 2014 بود – که در آن زمان هنوز در حال ساخت آلمان بود – در Gamescom 2022 اعلام شد و در تریلر سینمایی عالی به نظر می‌رسد:

تریلر اعلامیه Lords of The Fallen Gamescom 2022

طرفداران بازی اکشن فانتزی تاریک فقط می توانند امیدوار باشند که تریلر افشاگر قول زیادی ندهد.

در هر صورت انتظار زیادی از آن داریم Blacktail—سرنوشت یک جادوگر:

Blacktail – A Witchs’ Fate Trailer Gamescom 2022

چشم انداز و تنظیمات و همچنین گیم پلی طراحی شده برای کمان به عنوان سلاح اصلی به شدت یادآور بازی های Horizon است. در این رابطه، توسعه‌دهندگان ریسک خاصی را می‌پذیرند که به‌عنوان یک ضربه‌ای نامیده شوند. از سوی دیگر، ما همچنین می‌توانیم یک رقیب واقعی برای الگوی موفق در تریلر ببینیم – هیجان‌زده هستیم.

در پایان دوباره از گرافیک و شمارش سنگین تک نفره خارج می شود. که در بیرون رفتن 2 محرک های بامزه برمی گردند:

Moving Out 2 Trailer Gamescom 2022

هرکسی که همیشه می‌خواسته تلاش خود را در اسباب کشی بدون شکستن پشت خود امتحان کند، به ارزش پول خود خواهد رسید. حتی اگر حرکت دهنده در لیست مخفی شغل های رویایی شما نباشد، Moving Out 2 مانند یک بازی سرگرم کننده گاه به گاه تعاونی به نظر می رسد.



منبع