سامسونگ تبلت های اندرویدی را با به روز رسانی نرم افزاری بزرگ بسیار بهتر می کند

این حتی اندروید 13 نیست، که همچنین انتظار می‌رود که به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگ برای تبلت‌ها باشد. در اینجا سامسونگ به تازگی یک به روز رسانی بزرگ را قبل از اندروید 13 منتشر کرده است که ارزش افزوده تبلت ها را به شدت افزایش می دهد. از آنجایی که گوگل اکنون با دقت بیشتری به تبلت های اندرویدی نگاه می کند، می توان انتظار نوآوری های بیشتری را در این زمینه داشت.



منبع

سامسونگ اکنون سیاست به‌روزرسانی بسیار خوبی ارائه می‌کند و تبلت‌های قدیمی‌تر را نیز به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری ارائه می‌دهد. اگرچه در حال حاضر تنها تبلت‌های گلکسی تب اس 8 به اندروید 12 ال به‌روزرسانی می‌شوند، اما می‌توانید روی مدل‌های قدیمی‌تر نیز حساب کنید که این به‌روزرسانی نرم‌افزاری را دریافت می‌کنند. ما هنوز باید ببینیم دقیقا کدام مدل ها، اما مدل های قبلی با درجه احتمال بالا.

سامسونگ نه تنها گوشی های هوشمند اندرویدی خود را با به روز رسانی نرم افزاری منظم، بلکه تبلت های خود را نیز عرضه می کند. اکنون این شرکت کره‌ای یک به‌روزرسانی بزرگ منتشر کرده است که اندروید 13 نیست، اما همچنان بسیار مهم است.

سامسونگ الکترونیکس

تبلت های سامسونگ اندروید 12L دارند

مدتی پیش گوگل به طور رسمی اندروید 12L را برای دستگاه های مجهز به نمایشگر بزرگتر معرفی کرد. گلکسی زد فولد 4 اولین دستگاه سامسونگ است که با این نسخه اندروید عرضه می‌شود و از بهینه‌سازی‌های آن بسیار سود می‌برد. به عنوان مثال، نوار وظیفه ای وجود دارد که چند وظیفه را به سطح جدیدی می برد. هنوز سفارشی سازی های زیادی وجود دارد که برای نمایشگرهای بزرگ در اندروید مفید خواهد بود. و دقیقا این آپدیت اندروید 12L هم اکنون برای تبلت های گلکسی تب اس 8 نیز در حال توزیع است (منبع: SamMobile).

به‌روزرسانی ماه اوت برای تبلت‌های گلکسی تب اس 8 اکنون در آلمان ارائه می‌شود که نه تنها به‌روزرسانی ماهانه را با خود به همراه می‌آورد، بلکه نسخه جدید اندروید 12L را با One UI 4.1.1 با بیش از 2 گیگابایت ادغام می‌کند. توضیحات به روز رسانی بر بهبودهای چندوظیفه ای متمرکز است. بنابراین می‌توانید سریع‌تر بین برنامه‌ها جابه‌جا شوید یا چند کار را انجام دهید، دو برنامه را مستقیماً همزمان باز کنید، برنامه‌ها را در نمای پاپ‌آپ شروع کنید و موارد دیگر. با به روز رسانی، سامسونگ می خواهد آن را تضمین کند می توانید از صفحه نمایش بزرگ تبلت خود به طور موثرتر و موثرتر استفاده کنید.

آنچه تبلت های جدید سامسونگ می توانند انجام دهند:

سایر تبلت های سامسونگ احتمالاً به دنبال آن خواهند بود