حامیان مصرف کننده نمی خواهند قیمت های بالاتر را بپذیرند

نتیجه شکایت علیه دیزنی هنوز مفتوح است. در هر صورت، بعید است که قیمت های فعلی برای مشتریان آلمانی دیگر افزایش یابد. در عوض خواهد شد حداکثر به معنای فرمول مجدد شرایط استفاده است. سال گذشته، دیوان دادگستری فدرال در شرایط و ضوابط نتفلیکس حکم داد که افزایش قیمت غیرقابل توجیه امکان پذیر نیست.



منبع

این چیزی است که دیزنی ارائه می دهد:

مرکز مشاوره مصرف کننده می نویسد، دیزنی به خود این حق را می دهد که “قیمت های خود را به صورت یک طرفه و بدون هیچ محدودیتی به هزینه مشتریان افزایش دهد.” سپس از شعبه اروپایی دیزنی خواسته شد که متوقف شود و هیچ واکنشی نشان نداد. بنابراین وکلای مصرف کننده را به دادگاه ببرید

به گفته مرکز مشاوره مصرف‌کننده، برای تعدیل قیمت‌ها در آینده، باید دلایل دقیق هزینه ارائه شود، که می‌تواند منجر به افزایش هزینه‌ها برای مشتریان نهایی شود. مشتریان باید بتوانند ارزیابی کنند که چه انتظاری دارند با این حال، حداکثر کردن سود خالص ارائه دهندگان به عنوان دلیلی برای افزایش قیمت ها را می توان رد کرد.

پیشنهاد پخش جریانی Disney+ را تماشا کنید

شکایت علیه دیزنی: چه معنایی برای مشتریان دیزنی + دارد؟

استریم در حال گران شدن است. قیمت‌های Prime Video به زودی افزایش می‌یابد، Disney+ نیز زیاد منتظر نخواهد ماند. اما طرفداران مصرف‌کننده آلمانی نمی‌خواهند این اتفاق بیفتد. آنها دیزنی را متهم می کنند که اصلاً اجازه ندارد قیمت ها را افزایش دهد – و به دادگاه می روند.

هنوز مشخص نیست که قیمت‌های پیشنهاد پخش جریانی آلمان چقدر بالا خواهد بود یا چه زمانی افزایش قیمت به سراسر حوضچه خواهد رسید. با این حال، یک چیز مسلم است: دیر یا زود گران تر خواهد شد. آمازون در حال حاضر با عضویت در Prime پیشتاز است.

دیزنی + به زودی برای مشترکین آلمانی گران تر می شود. این را با نگاهی به ایالات متحده نشان می دهیم، جایی که این گروه قبلاً افزایش شدید قیمت را اعلام کرده است. به جای 7.99 دلار فعلی در ماه، 10.99 دلار از مشتریان استریم دریافت می شود. قیمت های جدید از 8 دسامبر 2022 اعمال می شود. هزینه اضافی برای اشتراک سالانه حتی بیشتر است.

حمایت از مصرف کننده دیزنی + را به دادگاه می کشاند: قیمت ها مقصر هستند

اما آیا واقعاً دیزنی می‌تواند قیمت‌ها را متناسب با شرکت ماوس افزایش دهد؟ نه، حداقل این چیزی است که مرکز مشاوره مصرف کننده در براندنبورگ فکر می کند. دیزنی قبلاً به دلیل افزایش قیمت قبلی در آنجا هشدار داده شده است. اتهام: شرایط استفاده Disney+ با توجه به تعدیل‌های قیمت آتی کافی نیست.