شیائومی با 12S Ultra یک گوشی هوشمند رده بالا با دوربینی عظیم معرفی کرده است. کاملاً انتظار می رفت که گوشی هوشمند با کمک لایکا به سلطان دوربین جدید تبدیل شود. اما در مورد DxOMark حتی نمی تواند نسخه قبلی خود را شکست دهد.

شیائومی

Xiaomi 12S Ultra پشت سر نسل قبلی خود قرار می گیرد

هنگامی که Xiaomi 12S Ultra ارائه شد، کمی متعجب شدیم که چرا شرکت چینی گوشی هوشمند را برای تست دوربین از قبل به DxOMark ارسال نکرده تا بتواند امتیاز بالایی را در آنجا کسب کند. تست دوربین برای Xiaomi 12S Ultra اکنون در دسترس است و تا حدودی ناامید کننده است. بله، گوشی هوشمند دوربین بسیار خوبی دارد، اما بهترین نیست. در DxOMark تنها 12S Ultra را با 138 امتیاز در جایگاه پنجم قرار داد.. با توجه به میزان پول و کار شیائومی و لایکا برای توسعه، این کمی ناامید کننده است.

Xiaomi 12S Ultra “فقط” در رتبه پنجم DxOMark قرار گرفت. (منبع تصویر: DxOMark)
شیائومی آیفون 13 پرو و ​​13 پرو مکس را با 12S اولترا شکست می دهد، اما نه سایر سازندگان. Honor Magic 3 Ultimate با 146 امتیاز در جایگاه اول باقی مانده است. پس از آن Huawei P50 Pro با 144 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. رتبه سوم با 143 امتیاز به Xiaomi Mi 11 Ultra و در نتیجه سلف 12S Ultra می رسد. – و آن هم بدون کمک لایکا و حسگر بزرگ. و با هواوی میت 40 پرو پلاس، با 139 امتیاز، یک گوشی هوشمند از شیائومی جلوتر است.

آنچه که Xiaomi 12S Ultra می تواند انجام دهد: