اپل همچنان از این ویژگی ها خودداری می کند

خلاصه شده: در حالی که بسیاری از ویژگی های مورد نظر امسال از دست رفته اند، برخی ویژگی های جدید وجود دارد. به عنوان مثال، خریداران آیفون 14 پرو (Max)، می‌توانند منتظر یک دوربین جدید 48 مگاپیکسلی، لنز با زاویه دید فوق‌العاده بهتر یا نمایشگر همیشه روشن باشند. مدل های استاندارد حداقل کمی حافظه کاری بیشتری دارند، اما غیر از این، چیز جدیدی نیست.

رقیب سامسونگ به تازگی نسل چهارم گوشی هوشمند تاشو را معرفی کرده است، اما اپل تاکنون این فناوری را نادیده گرفته و هیچ تلاشی برای تغییر چیزی نکرده است. کارشناسانی مانند مینگ چی کو موافقند: اپل می تواند تا سال 2025 در اولین فرصت به این عرصه بپردازد. به این معنی: نه آیفون 14، نه یک آیفون 15 بالقوه یا حتی آیفون 16 با این فناوری سازگاری ندارند. اپل تا چند سال آینده محافظه کار باقی خواهد ماند و هنوز جرات استفاده از صفحه نمایش های انعطاف پذیر و تاشو را نخواهد داشت.

برای اپل نیز راهی برای دور زدن USB-C وجود ندارد. حداقل از زمانی که اتحادیه اروپا اتصال را به استاندارد اجباری آینده ارتقا داد. اپل همچنان لایتنینگ را برای آیفون حفظ کرده است. این احتمالاً می تواند در اوایل سال آینده تغییر کند، اما هیچ چیز برای سال 2022 تغییر نخواهد کرد.

آیفون تاشو هنوز فاصله زیادی دارد

مدتی است که کاربران انتظار ویژگی های بسیار کمی را برای آیفون دارند. اما اپل در سال جاری همه آرزوها را برآورده نخواهد کرد. همانطور که نگاه اخیر به شایعات نشان می دهد، سازنده هنوز بسیاری از عملکردها را متوقف می کند.

سیب

اگرچه اپل در حال کار بر روی لنز پریسکوپ است، اما هنوز برای آیفون 14 کافی نیست. به گفته خودی ها، ساخت و ساز صرفه جویی در فضا، که امکان زوم اپتیکال واقعی را فراهم می کند، تا سال 2023 انتظار نمی رود. Ergo: اگر به آن امیدوار بودید، باید منتظر آیفون 15 پرو باشید. سپس باید زوم اپتیکال شش برابری داشته باشد.

در 7 سپتامبر خواهید فهمید که آیا این پیش بینی ها همه درست هستند یا خیر. اپل شما را به این رویداد بزرگ در ساعت 7 بعد از ظهر دعوت می کند و تلفن های همراه جدید را در معرض دید عموم قرار می دهد.



منبع

یکی از تلفن های هوشمند اندرویدی قبلاً با دوربین جلویی که به طور محتاطانه در زیر نمایشگر پنهان شده است آزمایش کرده است. اما نتایج عکاسی در حال حاضر نسبتاً نگران کننده است. خیلی بد، نه تنها برای اپل. به هر حال: به جای بریدگی معمولی و عریض، دو مدل پرو دارای فرورفتگی کمتری به شکل قرص خواهند بود.

هنوز بزرگنمایی نمی کند

MagSafe برای iPhone: چگونه کار می کند (ویدیوی سازنده)

آیفون 14 با USB-C نیست

همانطور که انتظار می رفت، اپل اکثر ویژگی های جدید را در آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس آینده اجرا خواهد کرد، اما به روز رسانی دو مدل استاندارد بسیار ضعیف خواهد بود. اما عملکردهایی نیز وجود دارد که عموماً امسال در تلفن های همراه اپل به پایان نمی رسد. دیر یا زود آنها احتمالا وجود خواهند داشت، اما برای سال 2022 وضعیت ناامیدکننده است. بنابراین بیهوده منتظر 5 ویژگی زیر هستید (منبع: 9to5Mac).

آیفون 14 بدون پورت؟

چنین آیفونی تا چند سال زودتر دیده نمی شود:

آیفون 14 بدون دوربین جلوی مخفی

شارژ بی سیم از طریق MagSafe هنوز اجباری نیست:

نه، یک آیفون بدون هیچ اتصالی در سال گذشته در شایعات ظاهر شد، اما اپل جرات ندارد با آیفون 14 همراه شود. گزینه شارژ بی سیم از طریق MagSafe یک گزینه راحت است و باقی می ماند، اما اجباری نیست. تا اطلاع ثانوی می توانید کابل را به آیفون وصل کنید.