روزهای سختی برای BMW و مرسدس در راه است

در گروه سنی 30 تا 39 سال، علاقه به چینی ها به طور خاص بالاست و 42 درصد است. تلخ برای تولید کنندگان مستقر، زیرا از سن 40 سالگی، مشتریان آلمانی به طور فزاینده ای به بخش برتر روی می آورند. بنابراین چند سال آینده می تواند هیجان انگیز باشد.

BYD، Nio، دیوار بزرگ: علاقه آلمان با شک و تردید در مورد تازه واردان روبرو می شود

قیمت همچنان نقش مهمی در خودروهای الکترونیکی دارد:

سازندگان خودروهای درجه یک آلمانی باید بنشینند و توجه کنند: رقبای چینی آماده هستند تا مشتریان را از BMW، مرسدس و آئودی دور کنند. با وجود وفاداری بالا به برند در میان رانندگان آلمانی، تازه واردانی مانند BYD و Nio می توانند روی فرصت های خوبی حساب کنند.

خودروهای الکترونیکی از چین: BMW و Co باید لباس گرم بپوشند

دور و بر 25 درصد از مشتریان خودروسازان برتر آلمانی می توانید تصور کنید برای رفتن به رقابت های چینی این یکی از نتایج یک مطالعه است که به طور مشترک توسط مشاور مدیریت Berylls Strategy Advisors و موسسه تحقیقات نظری Civey انجام شده است. به گفته او، ب‌ام‌و، مرسدس بنز و آئودی به‌ویژه باید مراقب برندهای چینی باشند که به طور فزاینده‌ای در حال عرضه در بازار آلمان هستند.

با این حال، چیز دیگری وجود دارد که BMW و Co را از مهاجرت گسترده محافظت می کند: طبق نظرسنجی، مشتریان آلمانی یک ارزش خوب برای پول مهم است. تا کنون، اکثر تولیدکنندگان چینی راه خود را در کلاس برتر آلمانی هموار کرده‌اند – و قیمت‌ها نیز توسط BYD، Nio و شرکت‌هایی که می‌توانند با آئودی، مرسدس و بی‌ام‌و رقابت کنند، درخواست می‌کنند. یک استثنا در حال حاضر MG 4 Electric است.

Stromer از چین با پیشنهادات ارزان ارائه نمی شود، اما با اطمینان. به گفته تحلیلگران، این واقعیت که آنها از نظر فنی می توانند در حد خودروسازان داخلی باشند، تاکنون به سختی مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. برندهای آلمانی از جهش ایمان سود می برند. این می‌تواند باعث شود آلمانی‌ها بهتر با مدل‌های جدید چین آشنا شوند.



منبع

به گفته کارشناسان مشاور تیم چین Beryll، قابل توجه است که مشتریان از بخش ممتاز می توانند تغییری را تصور کنند. به طور کلی، تنها 16 درصد از خریداران خودروهای آلمانی مدلی از چین را انتخاب می کنند. بر اساس بیانیه ای در این مطالعه، باز بودن رانندگان BMW، مرسدس و آئودی به ویژه تعجب آور است، زیرا وفاداری به برند در بخش پرمیوم بالا در نظر گرفته می شود.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید