اختلال فعلی؟ کمک به شکست ها و مشکلات

“ALDI TALK” فقط در آلمان به فروش نمی رسد. در آلمان، شبکه های هلدینگ Telefónica Deutschland استفاده می شود، در حالی که در بلژیک شرکت BASE، در اتریش Telstra و در هلند KPN Mobile شبکه را تامین می کند. بنابراین اگر شبکه ندارید، می توانید بررسی کنید که آیا ممکن است مشکلی در ارائه دهنده شبکه مربوطه وجود داشته باشد یا خیر.

مشکل با دستگاه خودت هست؟

اگر لزوماً اهل صحبت نیستید، البته می‌توانید فرمی را در وب‌سایت «ALDI TALK» در زیر «تماس» پر کنید یا به سادگی با درخواست خود مستقیماً به [email protected] یک ایمیل ارسال کنید.

اگر هنوز یک تلفن هوشمند قدیمی دارید، می توانید امتحان کنید که آیا سیم کارت «ALDI TALK» با آن کار می کند یا خیر. به این ترتیب شما همچنین می توانید با اطمینان رد کنید که یک نقص سخت افزاری یا مشکل نرم افزاری در تلفن همراه فعلی باعث این مشکل شده است.

لوازم جانبی تلفن همراه را هم اکنون از آمازون سفارش دهید

آیا در حال حاضر قطع برق وجود دارد؟

ALDI TALK خطای همه خطاها عکس صفحه
اسکرین شات از 07.09.2016 // alle disturbances.de

می‌توانید از عملکرد نظر فیس‌بوک در صفحه برای تبادل اطلاعات با همتایان مبتلا که ممکن است اطلاعات بیشتری کسب کنند استفاده کنید.

خدمات مشتری

اگر تلفن همراه نیست، باید با خدمات مشتریان “ALDI TALK” تماس بگیرید. از آنجایی که هیچ شعبه مستقیمی برای پیشنهاد موبایل وجود ندارد، تماس فقط از طریق تلفن و آنلاین امکان پذیر است. ما گزینه های تماس را برای شما در اینجا خلاصه کرده ایم:

خط تلفن هزینه ها زمان خدمات
از شبکه “ALDI TALK”. 1157 49 سنت برای هر تماس
  • 07:00 – 23:00 (دوشنبه – جمعه)
  • 10:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر (شنبه و یکشنبه)
از شبکه های دیگر +49 177 1157 177 بسته به تعرفه (تماس با شبکه ای پلاس)
  • 07:00 – 23:00 (دوشنبه – جمعه)
  • 10:00 صبح تا 6:00 بعد از ظهر (شنبه و یکشنبه)

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع با “ALDI TALK”، غول تخفیف تعرفه های تلفن همراه خود را از سال 2005 ارائه می کند. البته با «ALDI TALK» نیز هر از چند گاهی ممکن است اختلالات، مشکلات و خرابی هایی از شبکه موبایل رخ دهد. در اینجا ما به شما نشان می دهیم که خودتان چه کاری انجام دهید و در صورت ادامه مشکل کجا را بررسی و گزارش دهید.

اغتشاشات
توجه: اختلال فعلی (11/17/2022)

امروز پنجشنبه شرکت ارائه دهنده تلفن همراه «ALDI TALK» با مشکلات دریافت دست و پنجه نرم می کند. از ساعت 2:30 بعد از ظهر به بعد، پیام های خطا در alle disturances.de انباشته شدند.

مستقیم به “ALDI TALK”

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

کدام پلتفرم بازی برای شما مناسب تر است؟

برای مثال با صفحه پیغام خطا alle disturbances.de می توانید متوجه شوید که آیا در آلمان مشکلات کلی در شبکه وجود دارد یا خیر. داده‌های دقیق ارائه‌دهنده شبکه نیز در اینجا شنود نمی‌شوند، اما گزارش‌های خطای ورودی در اینجا نمایش داده می‌شوند. این اغلب امکان ارزیابی اینکه آیا ارائه دهنده مربوطه در حال حاضر یک نقص عمومی یا خرابی شبکه را تجربه می کند یا اینکه آیا این یک مورد مجزا است یا مشکلی با سخت افزار خود شرکت است، امکان پذیر است.

قبل از اینکه مشعل ها و چنگال های در حال سوختن را از زیرزمین بیرون بیاورید و در مقابل نزدیکترین شعبه ALDI اعتراض کنید، ابتدا باید رد کنید که مشکل از دستگاه خودتان یا تنظیماتی نیست که انجام داده اید. آیا ممکن است تلفن همراه شما در حالت پرواز باشد، آیا در منطقه مرده هستید و دستگاه خود را مجددا راه اندازی کرده اید؟