رئیس ARD استعفا می دهد: ماشین شیک انتقام می گیرد

در یک گام غیر معمول ZDF اکنون نیز تحقیقات خود را در مورد سوء رفتار احتمالی توسط روسای ARD آغاز کرده است. مجله تحقیقی “فرانتال 21” مایل است در مورد این پرونده گزارش دهد و کاتالوگ سوالات را به نهادهای دولتی ARD ارسال کرده است.

چندین اتهام علیه رئیس فعلی ARD و مدیر RBB پاتریشیا شلزینگر مطرح شده است. او باید ماشین شرکت خود را داشته باشد آئودی A8 به ارزش 145000 یورو با قیمت ترجیحی دریافت می شود و همچنین برای اهداف خصوصی – از جمله خدمات راننده – استفاده می شود. از سوی دیگر، RBB از “تخفیف شرکتی که در صنعت مرسوم است” صحبت می کند. گفته می شود که این رقم به 70 درصد رسیده است.

برای آئودی A8 – و سایر خودروهای شرکت گران قیمت مدیران ARD – بیایند پرداخت کنندگان هزینه. هزینه پخش، که در آگوست 2021 به 18.36 یورو در ماه افزایش یافت، باید برای تقریباً 660 سال فقط برای تأمین مالی ماشین شرکت رئیس ARD پرداخت شود.



منبع

پاتریشیا شلزینگر، رئیس ARD، یک آئودی A8 به عنوان خودروی شرکت دارد که 145000 یورو به همراه صندلی های ماساژور هزینه دارد. حالا ظن سوء استفاده در اتاق است. گفته می‌شود که او طبق یکی از چندین اتهام از ماشین به‌صورت خصوصی از جمله راننده‌ها استفاده کرده است. این در حال حاضر عواقبی دارد.

به روز رسانی 5 آگوست: پاتریشیا شلزینگر است از سمت خود به عنوان رئیس ARD استعفا دادهمانطور که RBB تایید کرده است. شلزینگر در بیانیه ای گفت که تمام بخش های درگیر در ARD “تغییر آرام” را تضمین خواهند کرد. تام بوهرو، مدیر کل WDR، ریاست ARD را تا نشست عمومی آتی پخش‌کنندگان ARD بر عهده خواهد گرفت. شلزینگر ظاهراً می خواهد به عنوان مدیر RBB به کار خود ادامه دهد (منبع: Focus).

در ویدیو: این چیزی است که ما در مورد هزینه پخش فکر می کنیم.

ARD: هزینه پخش برای خودروهای شرکتی گران قیمت استفاده می شود

RBB یک سیستم افشاگر برای رسیدگی به اتهامات ایجاد کرده است. گزارش های ناشناس امکان پذیر است. همچنین باید یکی موسسه حقوقی خارجی کمک به روشن شدن اتهامات. به گفته RBB، بررسی مدارک حداقل شش تا هشت هفته طول خواهد کشید (منبع: RTL).

پیام اصلی:

از سهم رادیو: ماشین گران قیمت با قیمت مقرون به صرفه

شلزینگر نیز فراتر از آن مورد انتقاد قرار می گیرد. اتهامات جدید مربوط به احتمالا صورت‌حساب نادرست شام رسمی. گفته می شود مشاوران یک پروژه املاک RBB از محیط رئیس هیئت مدیره، ولف-دیتر ولف، می آیند که او و شلزینگر آن را رد می کنند.