رئیس ایکس باکس مطمئن است: سونی می خواهد آن را کوچک نگه دارد

سونی از زمان شروع خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، اتهامات متعددی را مطرح کرده است. فیل اسپنسر، رئیس Xbox مطمئن است که سونی می‌خواهد شرکت را کوچک نگه دارد.

مایکروسافت ایکس باکس

سونی می خواهد رشد کند در حالی که مایکروسافت را کوچک نگه می دارد؟

مدت کوتاهی پس از اعلام تصاحب اکتیویژن بلیزارد، مایکروسافت اطمینان داد که Call of Duty نیز چنین خواهد شد. در پلی استیشن ادامه دهید در دسترس خواهد بود. در حال حاضر حتی یک قرارداد 10 ساله وجود دارد و نینتندو نیز به صورت قراردادی تضمین شده است که این سری بازی به کنسول‌های آنها بازخواهد گشت. آخرین بازی Call of Duty که روی سیستم نینتندو ظاهر شد، نسخه Wii U بازی Call of Duty: Ghosts بود و اکنون حدود 10 سال از آن می گذرد.



منبع Company of Heroes 3 – کنسول ها

بازی Call of Duty به تعداد بیشتری از بازیکنان خواهد رسید

بعید است که مایکروسافت و سونی هرگز با هم دوست شوند، اما تا همین اواخر، هر یک از شرکت ها به طور کلی دوست می شدند چیز خودش ساخته شده است. هم پلی استیشن و هم ایکس باکس طرفدارانی در سراسر جهان دارند و هر کدام از این کنسول ها مزایا و معایب خود را دارند. با این وجود، بحث هایی وجود دارد – نه تنها در بین طرفداران، که دائماً در مورد اینکه کدام کنسول بهتر است، بلکه در بین تولید کنندگان نیز بحث می کنند.

Company of Heroes 3 به زودی برای پلی استیشن و ایکس باکس عرضه می شود:

و در غیر این صورت چگونه باید باشد، بازی نیز چنین فکر می کند ندای وظیفه اشاره. سونی از بازی استفاده می‌کند تا استدلال کند که چرا قرارداد خرید اکتیویژن بلیزارد نباید انجام شود، در حالی که در واقع سودمند خواهد بود: “بزرگ‌ترین سازنده کنسول در جهان به فرنچایزی که ما گفتیم به آن ادامه خواهد داد اعتراض می‌کند. روی پلت فرم ظاهر می شود. اسپنسر گفت: این معامله ای است که از طریق انتخاب و دسترسی به آنها سود می رساند.

در مصاحبه اخیر با پادکست Second Request، فیل اسپنسر، رئیس بازی ایکس باکس، نظرات خود را در مورد سونی ارائه کرد. احتمالاً، برنامه‌های رشد سونی محافظت از تسلط خود بر کنسول و کنسول است برای کوچکتر کردن ایکس باکس (منبع: درخواست دوم).