گوگل با این گوشی هوشمند جدید در حال تبدیل شدن به یک تهدید واقعی برای سامسونگ است

گفته می شود گوگل پیکسل فولد دارای سخت افزار پیکسل 7 پرو است:

Google Pixel Fold با پشتیبانی از قلم؟

به گفته منبع، حداقل این احتمال وجود دارد که Pixel Fold با قلم نیز قابل استفاده باشد. با این حال، به نظر نمی رسد که فرد کاملاً مطمئن باشد. انتظار می رود ارائه در می 2023 با سخت افزار Pixel 7 Pro (تست) ارائه شود. سپس اندروید 13 نیز باید برای تلفن های همراه تاشو سازگار و بهینه طراحی شود.



منبع

سامسونگ در حال حاضر همچنان پیشرو در بازار تلفن های همراه تاشو است. اما احتمالاً در سال 2023 تغییر خواهد کرد. بسیاری از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند سامسونگ را برای تاج و تخت به چالش خواهند کشید. از جمله گوگل با Pixel Fold. اولین تصاویر رندر نشان می دهد که گوگل راه درستی را در پیش گرفته است.

گوگل

Google Pixel Fold کپی سامسونگ نخواهد بود

با پیکسل فولد، گوگل بیشتر به سمت Oppo Find N گرایش پیدا می‌کند که همچنین کمی پهن‌تر، نازک‌تر و کوچک‌تر است. نمایشگر خارجی، که اغلب در استفاده های معمولی استفاده می شود، باید بسیار آسان تر باشد.

Google Pixel Fold هنگام باز بودن فضای زیادی را ارائه می دهد. (منبع تصویر: @Onleaks & howtoisolve)

در داخل خانه، گوگل با دوربین زیر نمایشگر نیز آزمایش نمی کند، اما می خواهد تجربه کاربری را با یک صفحه نمایش بزرگتر بهبود بخشد. بیشتر شبیه یک تبلت کوچک است. به طور کلی، پیکسل فولد به اندازه Samsung Galaxy Z Fold 4 دست و پا چلفتی و حجیم نیست. هنگامی که باز می شود، تنها 5.7 میلی متر ضخامت دارد. صفحه نمایش بیرونی 5.79 اینچ قطر دارد، در حالی که صفحه نمایش داخلی 7.69 اینچ است.

حتی اگر سامسونگ در حال حاضر بیشترین تلفن های همراه تاشو را می فروشد، این بدان معنا نیست که گوشی های هوشمند بی نقص هستند. به خصوص سری گلکسی زد فولد همیشه دارای نقاط ضعف بزرگی بوده که سامسونگ تا به امروز آنها را برطرف نکرده است. به عنوان مثال، صفحه نمایش بسیار طولانی در بیرون وجود دارد، محفظه ای که نمی توان آن را به طور کامل تا کرد و تاشو در صفحه نمایش وجود دارد که با گذشت زمان بیشتر و بیشتر نمایان می شود. گوگل می خواهد همه چیز را با پیکسل فولد بهتر انجام دهد و اگر بعد از اینها باشد واقعاً می تواند این کار را انجام دهد نشت طراحی می رود:

Google Pixel Fold باید اینگونه باشد. (منبع تصویر: @Onleaks & howtoisolve)