دیگر خودروهای برقی آنطور که می شناسیم وجود ندارد؟ مرسدس برای خداحافظی آماده می شود

با این حال، مرسدس در پایان موتور احتراقی جهشی چند ساله به جلو ندارد. در عوض، انتظار می رود که خودروساز به سادگی یک نام برای هر مدل اختصاص دهد. پس از آن فقط S کلاس به عنوان مدل برتر وجود خواهد داشت. هنگام خرید مشتریان مرسدس تصمیم می گیرند که کدام نوع درایو را انتخاب کنند. این چیزی را در مورد نام مدل تغییر نمی دهد.

مرسدس آنها را رها نمی کند، برعکس. مردم اشتوتگارت برای تبدیل پیشنهاد خود اهمیت زیادی قائل هستند و می‌خواهند سریعاً به رانندگی الکتریکی روی بیاورند. آینده در مرسدس باید الکتریکی باشد نه چیز دیگری. اگر در آینده فقط خودروهای الکترونیکی را عرضه می کنید، چرا به نام خاصی نیاز دارند؟ به هر حال، هیچ چیز دیگری نباید وجود داشته باشد که استرومر مجبور باشد خود را از آن متمایز کند. آن می تواند 2024 برای مدل های EQ دوباره تمام شد همانطور که Handelsblatt ادعا می کند از محافل شرکت ها (از طریق رویترز) آموخته است.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

مرسدس در حال برنامه ریزی یک تغییر بزرگ برای خودروهای الکترونیکی این برند پریمیوم است. در اوایل سال آینده، استرومر باید اساساً تغییر کند. در نگاه اول، این حتی می تواند برای مشتریان به نظر برسد که گویی به سادگی ناپدید شده اند.

مرسدس می‌خواهد برند خودروهای الکترونیکی را حذف کند: سری EQ حساب شده است

با این حال مرسدس به طور رسمی این طرح را تایید نکرده است. تا پایان دهه، تولیدکننده برتر می‌خواهد کاملاً الکتریکی باشد. در این راستا موقعیت مدل ها و برندها نیز باید بررسی شود. اما بگذارید باشد برای جزئیات خیلی زود است از طرف اشتوتگارت می گوید.



منبع مرسدس او را می خواهد به برند خودروهای الکترونیکی “EQ” پایان دهید. خودروهای برقی قبلی با این ستاره همگی تحت این علامت اختصاری حرکت می‌کنند: آنها خود را EQA، EQB، EQC، EQE، EQV و EQS می‌نامند، که هر کدام به‌عنوان همتای کاملاً الکتریکی با نام‌های معروف کلاس A تا S هستند. سپس خودروی مفهومی EQXX وجود دارد، پادشاه کارایی. اما برچسب EQ برای خودروهای الکتریکی احتمالا به زودی ناپدید خواهد شد. آن وقت تکلیف خودروهای الکترونیکی چه خواهد شد؟

قوانین جدیدی برای خریداران خودروهای الکترونیکی در سال 2023 وجود خواهد داشت:

خودروهای الکترونیکی فرمان را به دست می گیرند، موتورهای احتراقی در پایان نیستند

از سوی دیگر، فولکس واگن اوضاع را متفاوت می بیند. رئیس برند توماس شافر اخیراً اظهار داشت که این شرکت مستقر در ولفسبورگ می خواهد با نام های مدل قدیمی مانند گلف ادامه دهد و سری ID یک نام تجاری قوی است.