من در PS5 کاملا اشتباه کردم


PS5 برای من اضافی است، اینطور نیست؟ حداقل قبل از خرید این چیزی بود که فکر می کردم. اکنون کنسول فعلی سونی هنوز در اتاق نشیمن من است و من اعتراف می کنم: کاملاً اشتباه کردم.

پلی استیشن 5

نظری از رابرت کوهلیک:

PS5: سریعتر از آنچه پلیس کنسول اجازه می دهد

در حالی که بسیاری از طرفداران سونی از زمان عرضه PS5 در نوامبر 2020، دیوانه وار در تلاش برای دستیابی به یکی از کنسول های نسل بعدی بسیار رقابتی بودند، من عقب نشستم و آرام شدم. به بازی در PS4 Pro من ادامه داد. به ندرت هیچ عنوان انحصاری واقعی برای کنسول جدید سونی وجود دارد – و عناوین کمی که در حال حاضر در دسترس هستند نمی توانند من را از پشت اجاق گاز بیرون بکشند. همچنین، هنوز در اتاق نشیمن من بود یک تلویزیون کلاسیک فول اچ دی با فرکانس 60 هرتز. بنابراین عملکرد گرافیکی اضافی PS5 برای من ارزش افزوده ای نداشت.

و از آنجایی که من هارد دیسک لنگ PS4 Pro خود را با یک SATA SSD مناسب تعویض کردم، PS5 از نظر زمان بارگذاری نیز هیچ مزیت واقعی به من ارائه نمی دهد – حداقل من اینطور فکر می کردم. اما سپس توانستم از یک بسته PS5 عکس بگیرم. در زحل و حالا باید به خودم اعتراف کنم: من کاملا اشتباه کردم.

در کنار PS5 فراری، PS4 Pro بهبودیافته من از نظر زمان بارگذاری شبیه یک Opel Corsa تنظیم شده است.. بله، در مقایسه با نسخه با هارد دیسک کلاسیک، بازی‌های من در کنسول نسل آخر به لطف SSD نسبتاً سریع بارگیری می‌شوند، اما در PS5 حتی نمی‌توانید از زمان بارگذاری صحبت کنید.

حافظه داخلی کنسول PS5 بسیار کم است. خوشبختانه، می توان آن را در کوتاه ترین زمان گسترش داد. چگونه این کار را انجام می دهید – و چه چیزی برای آن نیاز دارید – در این ویدیو به شما می گوییم:

SSD PS5 مشابه سامسونگ را در آمازون بررسی کنید

PS5 اما بدون تلویزیون 4K: آیا ارزشش را دارد؟

با FIFA 22 در PS5 فقط یک صفحه نمایش کوتاه و سپس ثبت نام در سرورها وجود دارد – و من قبلاً در منوی اصلی هستم. چند ثانیه بعد به طور مستقیم در بازی. روزهایی که «شروع بازی» را فشار می‌دهم و برای نوشیدن چیزی به آشپزخانه می‌روم، گذشته است. من مستقیماً در زمین فرود می آیم و می توانم پیچ و مهره کنم. همین پدیده در Assassin’s Creed Valhalla. با وجود SATA SSD، PS4 Pro من بیش از یک دقیقه طول می کشد تا من را از منوی اصلی وارد بازی کند. از طرف دیگر، در PS5، من به سختی می توانم اولین نکته ابزار را قبل از فرود در انگلستان با Eivor بخوانم.

با این حال، برای اینکه زمان بارگذاری تا حد ممکن کوتاه باشد، بازیکنان باید نسخه PS5 بازی های خود را نیز شروع کنند. در غیر این صورت، همانطور که مقایسه ویدیویی ما به طرز چشمگیری نشان می دهد، تفاوت بین کنسول های نسل آخر و نسل بعدی نسبتاً کم است:

پس آیا می توانم بگویم که خرید PS5 برای من ارزشش را داشت، حتی اگر نمی توانستم از بخش زیادی از ویژگی ها استفاده کنم؟ کاملا! زمان بارگذاری سریعتر به تنهایی برای من کافی بود – اگرچه من هنوز فکر می کنم خود کنسول فوق العاده زشت است.

بنابراین آیا به هر گیمری که قبلاً تلویزیون 4K ندارد توصیه می کنم که PS5 را نیز تهیه کند؟ به هیچ وجه. تعداد بسیار کمی از شما به اندازه من بی تاب خواهید بود و از کاهش زمان بارگذاری بسیار خوشحال خواهید شد.

توصیه کلی من همچنان باقی می ماند: اگر تلویزیون 4K مناسب ندارید، می توانید از PS5 صرف نظر کنید. و اگر در کل احساس 4K نمی‌کنید، بهتر است به هر حال به نکته داخلی کنسول‌های نسل کنونی دست پیدا کنید: Xbox Series S. به هر حال، بسیار ارزان‌تر است.

Xbox Series S را در آمازون بررسی کنید

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع