دستگاه های خودپرداز هفته آینده آماده فروش می شوند

Postbank اطلاعات بیشتر در مورد حرکت فناوری اطلاعات را در یک صفحه ویژه ارائه می دهد (منبع: Postbank).

بانکداری آنلاین می تواند خطرناک باشد. ما 5 روش TAN را نشان می دهیم که می توانید برای محافظت از خود از آنها استفاده کنید:

ING همچنین کار تعمیر و نگهداری را اعلام می کند

با این حال، خرابی دستگاه های خودپرداز تنها چیزی نیست که مشتریان پست بانک باید برای آن آماده باشند. بین جمعه 31 مارس (تقریباً 5:30 بعد از ظهر) و دوشنبه 3 آوریل 2023 (تقریباً ساعت 14:00) از جمله موارد دیگری است که بانکداری آنلاین، برنامه Postbank و برنامه دستیار مالی در دسترس نیستند.

کار تعمیر و نگهداری در فناوری اطلاعات همیشه برای مشتریان آزاردهنده است. با این حال، به عنوان یک قاعده، شکست فقط چند ساعت طول می کشد. در پست بانک اینطور نیست: در پایان ماه مارس، مشتریان پست بانک مجبور بودند برای روزها به دستگاه های خودپرداز و سایر خدمات بانک دسترسی نداشته باشند.

حرکت فناوری اطلاعات در پست بانک: دستگاه های خودپرداز و بانکداری آنلاین برای روزها خاموش هستند

به گفته پست بانک، هرکسی که مشتری پست بانک است و در این مدت به پول نقد نیاز دارد، می تواند برداشت وجه نقد از دستگاه های خودپرداز گروه نقد. اینها عبارتند از Deutsche Bank، Commerzbank و HypoVereinsbank. از طرف دیگر، ایستگاه های خرده فروشی یا بنزین نیز در دسترس هستند. بانکداری تلفنی نیز در همین مدت حذف خواهد شد.

مشتریان پست بانک باید برای مشکلات عمده آماده باشند. به دلیل یک حرکت فناوری اطلاعات، دستگاه های خودپرداز بانک برای روزها خاموش است. بانکداری آنلاین نیز گاهی کار نخواهد کرد. و محدودیت ها از این هم فراتر می رود.

قطعی از جمعه، دسامبر آغاز می شود 31 مارس 2023 تقریباً ساعت 5:30 بعد از ظهر و در روز دوشنبه 3 آوریل 2023 تقریباً ساعت 9 صبح به پایان می رسد. در در این مدت آنها ایستاده اند دستگاه های خودپرداز پست بانک در دسترس نیست.

با این حال، پست بانک در این قطع خدمات بزرگ تنها نیست. ING آلمان قبلاً کار تعمیر و نگهداری عمده را برای آخر هفته آینده اعلام کرده است. بانکداری اینترنتی و بانکداری اپلیکیشن نباید به مدت 15 ساعت در دسترس باشد.



منبع