تا به حال چنین تلفن همراهی وجود نداشته است

Ice Universe که اطلاعات داخلی گوشی‌های همراه شناخته شده است، ادعا می‌کند که این گوشی‌ها باید در آیفون 15 پرو مکس به میزان قابل توجهی باریک‌تر باشند. از 2.17 میلی متر در حال حاضر تا 1.55 میلی متر. اطلاعات داخلی فاش نمی‌کند که آیا لبه‌های کوچک‌شونده فقط مختص آیفون 15 پرو مکس است یا اینکه سایر آیفون‌های سری 15 نیز دارای لبه‌های نمایشگر باریک‌تری خواهند بود.

لبه های کوچک شده صفحه نمایش همچنین می تواند توضیح دهد که چرا گفته می شود موارد قبلی دیگر مناسب نیستند.

وقتی آیفون پر است، باید پاکسازی کنید. ما نشان می دهیم که چگونه کار می کند:

هدست واقعیت ترکیبی: رئیس اپل سرعت را بالا می برد

شما می توانید اپل را به چیزهای زیادی متهم کنید، اما فعالیت در طراحی یکی از آنها نیست. سازنده آمریکایی فقط در هر نسل آیفون طراحی را با دقت تغییر می دهد و بنابراین ارزش تشخیصی را تضمین می کند که فقط تعداد کمی از رقبا می توانند با آن مطابقت داشته باشند. با توجه به این مشکل در سال گذشته، در سال 2023 لبه های نمایشگر عواقب.

گفته می شود که آیفون 15 پرو مکس لبه های نمایشگر به میزان قابل توجهی کوچک شده است

طبق گفته Ice Universe، آیفون 15 پرو مکس نیز دارای این لبه‌های نمایشگر خواهد بود رکورددار قبلی را به جای خود یعنی شیائومی 13 قرار داد. گوشی هوشمند این سازنده چینی دارای حاشیه های باریک 1.81 میلی متری است. برای مقایسه: سامسونگ گلکسی S23 فعلی دارای حاشیه هایی با عرض 1.95 میلی متر است.

جدای از معرفی نسل جدید آیفون، سال 2023 سال مهمی برای اپل است. شایعات حاکی از آن است که تیم کوک، رئیس اپل، واقعاً سرعت خود را افزایش می دهد و مایل است هدست واقعیت ترکیبی سازنده را در سال جاری معرفی کند – برخلاف خواسته صریح تیم طراحی اپل. این اولین محصول کاملاً جدید اپل از زمان معرفی اپل واچ در سال 2014 خواهد بود.



منبع

نازک‌تر، نازک‌تر و نازک‌تر: ظاهراً اپل در حال برنامه‌ریزی واقعی برای کاهش سایز آیفون است. با این حال، تلفن همراه فرقه نباید جمع و جورتر باشد. به گفته خودی ها، رکورد ناب در جای دیگری شکسته خواهد شد.

سیب