در اینجا، از همه جا، وسایل نقلیه الکتریکی نمی‌خواهند

Ströer Media Brands GmbH

این اقدام به دلیل دیگری نیز پوچ به نظر می رسد: خود Havila از یک درایو هیبریدی در کشتی های مدرن خود استفاده می کند و می تواند از آن استفاده کند. در بخش هایی از مسیر کاملاً برقی رانندگی کنید. شرکت حمل و نقل تبلیغ می کند که آخرین، بیشتر کشتی های دوستدار محیط زیست به مالکیت، که در امتداد مسیرهای ساحلی نروژ سفر می کنند. با این حال، حداقل در حال حاضر، خودروهای برقی دیگر در دسترس حمل کنندگان نخواهند بود. به گفته هاویلا، باتری‌های کشتی‌ها در اتاق‌هایی با ایمن، مهر و موم شده و نسوز نگهداری می‌شوند و بنابراین ایمن هستند. در مورد اتاق های حمل و نقل، به نظر می رسد متفاوت است.

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

بنابراین مسافران در حال حاضر اجازه ندارند خودروهای الکتریکی را با کشتی های Havila Kystruten همراه کنند. این شرکت کشتیرانی سفرهای دریایی را در داخل و به نروژ ارائه می دهد، اما همچنین سهم زیادی در ترافیک روزمره مردم و کالاها، به ویژه در شمال این کشور دارد. مشخص نیست که آیا چنین ممنوعیتی می تواند شامل حمل و نقل خودروهای الکتریکی به عنوان بخشی از تحویل نیز شود یا خیر.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع شرکت کشتیرانی نروژی Havila Kystruten دیگر خودروهای الکتریکی را سوار کشتی های خود نمی کند. خودروهای برقی، هیبریدی و هیدروژنی در داخل هواپیما ممنوع است. صفحه پرسش و پاسخ این شرکت می گوید. بنابراین گروه هاویلا در حال برداشتن یک گام غیرمنتظره است. بنابراین، رانندگان خودروهای الکترونیکی دیگر نمی‌توانند با وسایل نقلیه خود رانندگی کنند – از همه مکان‌های کشور پرچمدار حمل‌ونقل الکترونیک، جایی که 80 درصد ثبت‌نام‌های جدید قبلاً خودروهای الکتریکی هستند (از طریق مجله Manager).

در سال 2023 چیزهای زیادی برای شهروندان آلمانی تغییر خواهد کرد، از جمله در مورد خودروهای الکتریکی:

کشتی‌های هاویلا خود با نیروی محرکه الکتریکی هیبریدی کار می‌کنند

همیشه موانعی بر سر راه موفقیت خودروهای برقی وجود دارد. گاهی اوقات ناآگاهی در تعصب نسبت به استرومر نقش دارد، در موارد دیگر نگرانی های موجهی وجود دارد. اولین شرکت حمل و نقل اکنون تصمیم گرفته است که خودروهای الکترونیکی را در کشتی های خود – در تمام نقاط کشوری که مانند هیچ کشور دیگری برای تحرک الکترونیکی نشان می دهد – اجازه ندهد.

شرکت حمل و نقل خودروهای الکتریکی را ممنوع می کند: رانندگان برقی نروژی باید ببینند کجا می مانند

شرکت حمل و نقل این ممنوعیت را توجیه می کند نگرانی های امنیتی. به دلیل باتری ها، خاموش کردن خودروهای الکتریکی در زمان آتش سوزی دشوارتر از موتورهای احتراقی معمولی است. در صورت بروز آتش سوزی با خودروهای معمولی، خدمه وسایل لازم را برای خاموش کردن آن در اختیار دارند. از سوی دیگر، اگر این اتفاق در مورد خودروهای الکترونیکی رخ دهد، یک چیز مشخص است عملیات اطفای پیچیده تر و نیاز به کمک خارجی دارد. تصادف Felicity Ace در سال گذشته نشان می‌دهد که نمی‌توان خطر را از دست داد. کشتی باری با هزاران خودروی برقی، از جمله بسیاری از خودروهای اسپرت لوکس پورشه، پس از آتش سوزی نجات پیدا نکرد و با محموله خود در آزور غرق شد.

نکته پس انداز GIGA
سوخت خیلی گرونه؟ آیا به دنبال ارزان ترین پمپ بنزین هستید؟ سپس برنامه سوخت گیری ما را دانلود کنید. در آنجا کمترین قیمت بنزین را در منطقه خود خواهید یافت.

TankenApp با روند قیمت بنزین

TankenApp با روند قیمت بنزین

Stroer Media Brands GmbH

TankenApp محصولی از Ströer Media Brands GmbH است که GIGA نیز به آن تعلق دارد.