Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
شکست برای آمورانت: پخش کننده رای شرم آور را از دست داد - مجله تکنولوژی فودزیلا

شکست برای آمورانت: پخش کننده رای شرم آور را از دست داد

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

Amouranth چقدر محبوب است؟ این سلبریتی آشکار اینترنتی بدون شک یکی از موفق‌ترین اینفلوئنسرهای توییچ است، اما در مقایسه مستقیم با محبوب‌ترین کنسول‌های بازی، ظاهراً او هنوز هم کم‌کم را می‌کشد. مجموعه ای از نظرسنجی های عجیب و غریب که آمورانث از طریق حساب توییتر خود ارسال کرده است با نتیجه ای واضح به پایان می رسد – با وجود وعده پوست برهنه طرفداران ترجیح می دهند با PS5 یا Nintendo Switch بازی کنند.

آمورانت شکست مقابل PS5 و نینتندو سوییچ را پذیرفت

زبان ها:انگلیسی آلمانی

در گالری عکس ما 7 پخش کننده را به شما نشان می دهیم که تا سال 2042 می توانند حرفه ای واقعی داشته باشند:

رهایی:06/06/2011

حتی ممکن است در آینده یکی از نظرسنجی‌های عجیب خود را در برابر محصولات فناوری و سرگرمی برنده شود. او تاکنون در کنار PS5 و نینتندو سوییچ بوده است همچنین در برابر یک رایانه شخصی بازی و یک RTX 4090 گمشده. ممکن است در مقابل یک اسپیکر بلوتوث یا چند پورت USB شانس بیشتری داشته باشد.

استریمر آمورانت به لطف محتوای صریح خود در Twitch و OnlyFans طرفداران زیادی پیدا کرده است. اما با وجود بسیاری از پوست برهنه، او در یک مسابقه محبوبیت عجیب در توییتر شکست خورد – در برابر PS5 سونی.