دانستنی های عجیب اما واقعی که باید بدانید! عکس

دانستنی های عجیب اما واقعی که باید بدانید! عکس

46- در مصر باستان افراد روحاني تمام موهاي بدن خود را مي‌كندند حتي ابروها و موژه‌ها. 45- اگر به صورت مداوم 8 سال و 7 ماه و 6 روز فرياد بزنيد، انرژي صوتي لازم براي گرم كردن يك فنجان قهوه را توليد كرده‌ايد. 38- تمامی پستانداران به استثایی انسان و میمون کور رنگ هستند. 37- سالا نه ۵۰۰ فیلم در امریکا و ۸۰۰ فیلم در هند ساخته می شود. آفریقا و آسیا تقریباً 90% از جمعیت روستایی جهان را در خود جای داده اند.

دانلود کتاب صوتی سال سیل

در اتحادیه اروپا روزانه هر راس گاو به میزان 5/2 دلار مورد حمایت مالی قرار می گیرد، اما 75 درصد جمعیت قاره آفریقا با پولی بسیار کمتر از این رقم به زندگی روزانه خود ادامه می دهند. آیا میدانید ارزش مادی تمام عناصر بدن انسان کمتر از ۱۰۰۰ تومان است. در این مطلب با دانستنی های تصویری اعم از علمی، ورزشی، سلامت و … دانستنی های جالب جدیدمحشر دات کام سایتی قدیمی و پربازدید!. تبلیغات در محشر دات کام به صورت کلیکی، گزینه خیلی خوب و مقرون به صرفه ای برای تبلبغات است. دانستن مطالب جالب درباره خاک و ویژگی های خاص آن به مواد تشکیل دهنده و موجودات درون آن بستگی دارد.

تمام حقوق این وب سایت برای پایگاه خبری یزد فردا محفوظ است. فقط یک نفر از یک میلیارد نفر بیش از 116 سال عمر می کند. اگر بصورت مداوم 8 سال و 7 ماه و 6 روز فریاد بزنید انرژی صوتی لازم برای گرم کردن یک فنجان قهوه را تولید کرده اید. ایرانی ها به طور متوسط روزانه حتی نصف استکان هم شیر نمی خورند.

  • در روسیه سالانه بیش از 12 هزار زن در نتیجه خشونت های خانوادگی جان خود را از دست می دهند.
  • 21- یک اسب در طول یک سال ۷ برابر وزن بدن خود غذا مصرف می کند.
  • ۶۰-موشهای صحرائی سالانه ۱/۳ منابع وذخائرعذائی جهان رانابود می‌سازند.
  • به دلیل صید بیش از حد و بیماری، جمعیت صدف ها در خلیج چساپیک در مریلند به شدت تحت تاثیر قرار گرفت.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به تکناز می باشد. استفاده از مطالب سایت تکناز با ذکر منبع مجاز میباشد. اگر تمام ۸ سیاره‌ منظومه‌ی شمسی را کنار هم قرار دهیم، در فاصله‌ی میان زمین و ماه جا می‌گیرند.

۷ اشتباه رایج قبل از خواب که باعث چاقی می‌شود!

5.آیا میدانستید مرتفع ترین نقطه هلند فقط 321 متر بالاتر از سطح دریاست. 3.آیا میدانستید شهر هوتن در هلند به دلیل استفاده اهالی آن از دوچرخه یکی از پاک ترین و امن ترین شهرهای دنیاست. 2.آیا میدانستید سرود ملی هلند یکی از قدیمی ترین سرودها در جهان و سابقه آن به قرن شانزدهم برمیگردد. 15 درصد زوج ها به طور طبيعي و بدون هيچ مشكلي دريك سال اول زندگي مشترك بارور نمي شوند.

مجله ورزشی