خودروهای الکترونیکی به زودی می توانند بسیار ارزان شوند

زلمر در این زمینه به اشکودا فابیا به عنوان مثال اشاره می کند. این مدل از 15000 یورو در دسترس است. مدیر در مصاحبه ای توضیح می دهد که چنین قیمت پایینی به لطف صرفه جویی در مقیاس که در طول سال ها ایجاد شده است امکان پذیر است (منبع: رسانه ادیسون). آ ماشین شهری Mini-E “یک نقطه عطف بسیار مهم در چشم انداز پروژه ما” است. مثل زلمر مدلی که در کارنامه خود دارند Skoda Citigo است.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

اما مشکل هنوز از روی میز خارج نشده است. اشکودا در سال 2023 به ثبات عرضه قبلی برای Enyaq iV، تنها خودروی الکتریکی این برند تا کنون، باز نخواهد گشت. به گفته زلمر، توانایی برنامه ریزی در حال بهتر شدن است.



منبع خبر خوب دیگری برای مشتریان خودروهای الکترونیکی اشکودا وجود دارد: پس از مشکلات طولانی مدت در تامین تراشه های نیمه هادی، نشانه هایی مبنی بر تثبیت عرضه وجود دارد. گام به گام، که باید دوباره یکی شود وضعیت تحویل بهتر مراقب خودروی برقی محبوب چک ها، Skoda Enyaq iV باشید.

بیانیه قصد یک چیز است، پیشرفت واقعی چیز دیگری است. از آنجا که با توسعه یک واقعا مطلوب ایستاده است خودروهای الکترونیکی زیر 20000 یورو هنوز در مراحل اولیه هستند. زلمر می گوید هنوز برای صحبت در مورد جزئیات خیلی زود است.

همه نمی توانند ماشین برقی بخرند. این موضوع برای خودروسازان که تمایل به درخشش با وسایل نقلیه ارزان قیمت دارند، مشکل ساز می شود. اما نباید حل نشدنی باشد، حداقل این چیزی است که رئیس اشکودا کلاوس زلمر فکر می کند. به گفته وی، گروه فولکس واگن باید برنامه های بیشتری برای ساخت یک خودروی الکتریکی ارزان قیمت داشته باشد.

ماشین الکترونیکی ارزان کثیف؟ رئیس اشکودا خبر خوبی دارد

هزینه های تولید خودروهای الکترونیکی همچنان چالشی برای سازندگان است. پایین آوردن قیمت ها به سطحی که برای هر چه بیشتر خریداران مقرون به صرفه باشد دشوار است. اما سخت به معنای غیرممکن نیست. به گفته کلاوس زلمر، مدیر عامل اشکودا، افراد در گروه فولکس واگن روی یکی کار می کنند ماشین الکتریکی، که من قیمت گذاری شده است به راحتی با موتورهای احتراقی اندازه گیری می شود باید بتواند.

فولکس واگن به عنوان شرکت مادر، اکنون بر تنوع و مدل‌های کاملاً تعریف‌شده در برندهای خود تکیه می‌کند، اما همچنین بر توسعه‌ی مرتبط به هم متکی است. به گفته رئیس اشکودا، هنوز تصمیم گیری نشده است که چه برندی مسئولیت این خودروی مینی الکتریکی را بر عهده خواهد داشت. با این حال، اشکودا پیشنهادات مربوطه را ارائه کرد. این می تواند در مورد برند فولکس واگن صدق کند مدل خواهر به عنوان ID.1 برای اجرا

قیمت تا حد زیادی تعیین کننده موفقیت خودروهای الکترونیکی در مقایسه با موتورهای احتراقی است:

خودروهای الکترونیکی: اشکودا پایانی برای بحران عرضه در سال 2023 نمی بیند