سایر خرده فروشان برای این تلویزیون حداقل 400 یورو دریافت می کنند (کافلند را بررسی کنید). در اتو حتی باید 479 یورو بپردازید (به اتو نگاه کنید). بنابراین Aldi تمام خرده فروشان را زیر پا می گذارد. یک مدل قابل مقایسه در آمازون 400 یورو قیمت دارد (به آمازون نگاه کنید). بنابراین شما می توانید مقدار زیادی صرفه جویی کنید. را به گفته آلدی، زایمان باید 1 تا 5 روز دیگر انجام شود. با شانس می تواند قبل از کریسمس کار کند. اما من برای آن دست خود را در آتش نمی گذارم.

آنچه باید در مورد Aldi بدانید:

فروش بیشتر تلویزیون هایسنس در Aldi

اگر هنوز هم می خواهید امسال خود را با یک تلویزیون 4K خوب و ارزان با 55 اینچ پذیرایی کنید، می توانید به Aldi بروید. Hisense 55A7100F در آنجا با قیمت مقرون به صرفه فروخته می شود. اما دو گزینه نیز در برنامه وجود دارد.

آلدی تلویزیون هایسنس را ارزان تر می فروشد

اگر یک تلویزیون 58 اینچی کمی بزرگتر می خواهید، می توانید برای خرید Hisense 58A7100F به Aldi بروید. این صفحه نمایش 58 اینچی با رزولوشن 4K دارد و همچنین در 17 دسامبر با قیمت 399 یورو به فروش می رسد (آن را در Aldi ببینید). اگر می خواهید کیفیت تصویر بسیار بهتری داشته باشید، می توانید مدل 50 اینچی را انتخاب کنید پنل QLED برای گرفتن. این با قیمت 449 یورو فروخته می شود (به Aldi نگاه کنید). یک مدل مشابه با صفحه نمایش QLED در آمازون 529 یورو قیمت دارد (آن را در آمازون بررسی کنید). در اینجا شما یک تلویزیون کوچکتر دریافت می کنید، اما کیفیت تصویر به لطف پنل QLED بسیار بهتر است.