حتی قبل از انتشار، گیمرها عجیب ترین باگ ها و اشکالات را نشان می دهند

رهایی:01.10.2021

FIFA 23 هنوز به طور رسمی منتشر نشده است. با این وجود، در حال حاضر گیمرهایی هستند که می توانند آخرین شبیه سازی فوتبال EA را تماشا کنند. در آنجا نیز فوراً برخی از اشکالات و اشکالات، از آزاردهنده تا کاملاً عجیب و غریب را کشف می کنند.

فیفا 22

هنوز همه چیز در FIFA 23 به آرامی اجرا نمی شود

همزمان سیستم ضد تقلب نیز مشکلاتی را ایجاد می کند، بنابراین بازیکنان قبلاً یک مجموعه مجموعه را راه اندازی کرده اند تا به یکدیگر کمک کنند و ناراحتی خود را تخلیه کنند (منبع: Reddit). از قضا، چند هفته پیش EA هنوز در حال تبلیغ مزایای سیستم جدید بود.



منبع

همچنین دوئل های فیفا 23 معلوم می شود که بسیار وحشیانه تر است نسبت به سلف یک هوادار از خود می پرسد که آیا وقتی بازیکنی تمام استخوان های حریف را می شکند آیا باید کارت قرمز داشته باشد؟

EA همچنین ترسی از بازنویسی سریع قوانین فوتبال ندارد. خطا در محوطه جریمه؟ این به معنای آن است، البته ضربه پنالتی از وسط زمین باید شلیک شود

بسیاری از طرفداران قبلاً توانسته اند بازی را آزمایش کنند. در انجام این کار، آنها با اشکالات و اشکالات خنده دار، آزاردهنده و عجیبی مواجه شدند که همچنین در سایت هایی مانند Reddit درخواست دهید به اشتراک گذاشته اند. به عنوان مثال، به نظر می رسد هنوز برخی از مشکلات در مدل های شخصیت وجود دارد. برای مثال، مارکو رویس روزهای بهتری را دیده است (منبع: Reddit).

این تصویر مارکو رویس را در فیفا 23 نشان می دهد
آیا این واقعاً مارکو رویس است؟ فیفا 23 می گوید بله!