تسلا مدل 3 با قیمت مناسب

تسلا مدل 3 به عنوان سدان سایز متوسط طراحی شده تا برای مخاطبان گسترده ای جذاب باشد و برای افراد متوسط ​​نیز مقرون به صرفه است. تسلا از یک خودروی اسپرت بدون آلایندگی با برد طولانی صحبت می کند. شما می خواهید مشتریان را با “فناوری پیشرفته ای که سطح بالایی از استفاده روزمره را ارائه می دهد” جذب کنید. به نظر می رسد این کانسپت کار می کند، چرا که تسلا توانست در سال 2021 بیش از 140000 مدل 3 را تنها در اروپا بفروشد و در نتیجه صدرنشین ثبت نام خودروهای الکتریکی جدید شود. به عنوان یک ستاره در کلاس e-middle، مدل 3 با طراحی مینیمالیستی، راحتی زیاد و برد طولانی امتیاز کسب می کند..

آیا به دنبال خودرویی با پیشرانه الکتریکی هستید و نمی‌خواهید نگران مواردی مانند ثبت نام، بیمه، فرسودگی و نگهداری باشید؟ پس این پیشنهاد قطعا برای شما جالب است: می توانید تسلا مدل 3 را با اشتراک خودرو از فین با قیمت ثابت ماهانه پایین تهیه کنید. در اینجا شما جزئیات را دریافت می کنید.

با قیمت مقرون به صرفه در تسلا مشترک شوید

هزینه های زیر را نیز متحمل خواهید شد:

هزینه های اشتراک خالص کافی نیست. خود قرارداد شامل هزینه های مربوط به هزینه های خودرو، بیمه، نگهداری، GEZ، فرسودگی عادی، بازرسی و ثبت نام اصلی می باشد. فقط باید هزینه شارژ خودرو را خودتان پرداخت کنید. هر کسی که از کیلومتر فراتر رود، 0.21 یورو به ازای هر کیلومتر اضافی پرداخت می کند. همچنین اگر وسیله نقلیه را در یک مکان خاص پیاده نکنید، 199 یورو هزینه جمع آوری بازگشت وجود دارد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع هزینه اشتراک خالص:

  • قیمت ماهانه: 12× 699 یورو
  • هزینه ارسال: 0 یورو
  • کل هزینه ها بعد از 12 ماه: 8388 یورو

تسلا 3 به طور مستقل درایو می شود (ویدیوی سازنده)

اشتراک در ماشین برقی: حسابداری هزینه

اگر به دنبال یکی هستید سدان سایز متوسط و فقط منتظر یک پیشنهاد خوب هستید، باید به فین بروید. ایناهاش برد بلند تسلا مدل 3 (AWD) در اشتراک خودرو با حداکثر 12000 کیلومتر در سال به قیمت ماهانه 699 یورو (به پیشنهاد در فین مراجعه کنید). اشتراک خودرو به مدت 12 ماه اجرا می شود و تمام هزینه ها به جز شارژ خودرو را شامل می شود. نکته ویژه در مورد این پیشنهاد: ماشین است در اوایل اکتبر موجود است و حتی به راحتی در منزل شما تحویل داده می شود. شما حتی می توانید نسخه سطح پایه را با محدوده استاندارد برای دریافت کنید 679 یورو در ماه.

اشتراک خودرو: مدل 3 در یک نگاه

مانند همه خودروها، برد تا حد زیادی به سبک رانندگی بستگی دارد – با این حال، مدل 3 از طریق دستگاه داخلی بازی می کند. باتری 82 کیلووات ساعتی با 602 کیلومتر طبق WLTP در خط مقدم قرار دارد. این بدان معناست که این خودرو برای سفرهای منظم و طولانی در بزرگراه بدون شارژ اضافی نیز مناسب است. اگر باتری کاملاً خالی شود، می‌توان خودرو را نیز به سرعت همراه کرد – به شرطی که ایستگاه شارژ مناسب وجود داشته باشد. شارژ مجدد تا 250 کیلو وات. پس از آن شارژ باتری از 10 تا 80 درصد تقریباً طول می کشد. 27 دقیقه.

  • محرک: برقی (چهار چرخ متحرک)
  • گیربکس: اتوماتیک
  • بدنه: 5 در
  • قدرت: 366 کیلووات (498 اسب بخار)
  • برد: 602 کیلومتر (WLTP) با باتری 82 کیلووات ساعت
  • لیست قیمت: 54910 یورو
  • موجود از 04.10.2022