جاکفشی و جالباسی ام دی اف های جدید با طراحی های زیبا برای دکوراسیون منزل دی ایران-سیب چوب

جاکفشی و جالباسی ام دی اف های جدید با طراحی های زیبا برای دکوراسیون منزل دی ایران-سیب چوب لیست قیمت جاکفشی در طول روز بروز رسانی می شود , شما می توانید قیمت انواع مختلف جاکفشی مورد نظر خود را از لیست زیر مشاهده و با دیگر قیمت های جاکفشی مقایسه کنید. نرخ های درج شده در این لیست , جاکفشی چوبی ساده شروع قیمت فروشندگان برای جاکفشی در بازار می باشد. یکی دیگر از گزینه های جذابی که پیش روی شما قرار دارد جاکفشی درب دار است. در این حالت تمامی کفش ها در داخل جاکفشی قرار می گیرند و توسط درب پوشیده می شوند. در این حالت کفش ها به خوبی پنهان می شوند که در نتیجه باعث به هم خوردن دکوراسیون خانه شما نخواهد شد. همچنین بسته بودن درب سبب می شود تا بوی بد کفش ها به داخل خانه راه پیدا نکند.

خرید جا کفشی مدل شمس کد ۶۰۹۰

از مدل جاکفشی هایی است که با توجه به قیمتش امروزه برای خرید بسیار مورد توجه خانواده های ایرانی قرار گرفته و می توان دلیل آن را مدرن بودن و جادار بودن آن دانست به طوری که میتوان آن را یک جاکفشی مدرن جادار و مقرون به صرفه در نظر گرفت. ارگانایزرها معمولا از جنس پارچه، پلاستیک و فوم هستند و به‌راحتی داخل کشوها را برای قرار دادن انواع شال و روسری، کیف و کفش و لباس‌زیر نظم می‌دهند. برخی از آن‌ها قابلیت آویزان کردن از چوب‌لباسی و میله‌های کمد دیواری را دارند. یکی از بهترین انواع جاکفشی که بسیار پرفروش بوده جاکفشی آینه دار است.

معمولا این جالباسی ها از جنس چوب یا ام دی اف می باشند که شما می توانید به سلیقه خود هر کدام را که مورد نظرتان بود خریداری کنید. برای راحتی خودتان سعی کنید اگر راهرو کوچکی دارید از جاکفشی های درب ریلی و آینه دار استفاده کنید. جا کفشی ام دی اف و کمد آینه داردر کمد آینه دار و جاکفشی SC116 سه طبقه و یک کشو MDF سمت چپ و یک کمد قدی بلند با آینه سمت راست این محصول طراحی شده است.روی باکس کابینتی سفید قهوه ای ام دی اف جالباسی مدرن نیز طراحی شده است.دستگیره ها و چوب رختی های به کار برده شده در جاکفشی ام دی اف مد.. خرید آنلاین جاکفشی چوبی ایستاده دیواری، کمد دکوریجا کفشی و رخت آویز چوبی دارای یک کمد سه طبقه در سمت چپ و یک کمد دو طبقه در سمت راست میباشد که در قسمت کوتاهتر جاکفشی چوبی ایستاده یک نشیمن و آویز لباس طرح نرده ای قرار دارد.سمت چپ این کمد یک کشو طراحی شده است که در قسمت بالایی آن س.. جاکفشی – کمد لباس از جنس ام دی اف در رنگ های مختلف قابل سفارش می باشد. یراق های مصرفی در همه محصولات ایده طرح اجرا با کیفیت مناسب می باشد و دارای شش ماه ضمانت می باشد.

خرید جا کفشی مدل Vitna-J2WKV

به خاطر این ظاهر شیک به راحتی با هر سبک خانه ای ست میشود.جاکفشی… جا کفشی لیدا یکی دیگر از محصولات جدید و با کیفیت در فروشگاه ایران میز است.عرض این جا کفشی 80 سانتی متر و ظرفیت آن 12 جفت کفش می باشد.ارسال این محصول به سراسر کشور به صورت رایگان انجام می شود.تمام… این جالباسی سه کشو دارد که فضای خوبی برای نگهداری وسایل به شما میدهد. در این جالباسی یک قسمت برای نگهداری لباس طراحی شده است که یک درب جداگانه دارد و فضای خوبی را برای نگهداری لباس به شما میدهد.

  • جاکفشی – کمد لباس از جنس ام دی اف در رنگ های مختلف قابل سفارش می باشد.
  • اکثر جاکفشی‌های نشیمن دار، بسیار جادار هستند و می‌توانند تعداد زیادی کفش را در خود جای دهند.
  • این مدل به دلیل جا گیری تعداد زیاد کفش از محبوبیت زیادی بین افراد برخوردار است و فضای کمی را نیز اشغال می کند.
  • این مورد را نباید از یاد برد که محل قرارگیری جاکفشی نقش مهمی در دکوراسیون داخلی خانه دارد.
جا کفش و جالباسی ام دی اف به صورت اماده و از پیش طراحی شده بسیار زیاد و متنوع هستند . انتخاب یک جا کفشی و یک جا لباسی ام دی اف ایده آل مستلزم آگاهی شما از ابعاد وردی منزلتان و همچنین انتظارات شما از این وسیله است . جاکفشی و جالباسی ها علاوه بر شیک بودن و زیبا تر شدن دکوراسیون منزل باید کاربرد های لازم و ضروری را برای افراد منزل محیا کنند . جا کفشی در مدل های مختلفی از لحاظ ظاهری و تعداد طبقه ساخته می شوند و شما در هنگام خرید به تعداد طبقات جا کفشی که قصد خرید آن را دارید دقت کنید و مدلی را انتخاب کنید که دارای طبقات مناسب با اعضای خانواده شما باشد. این مدل دارای ظاهری شیک و فضای زیادی برای قرار دادن کفش ها می باشد و برای ست کردن با دکوراسیون کلاسیک مناسب می باشد. جای کفش ها در انواع مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند و شما می توانید بر اساس سلیقه و میزان فضایی که در اختیار دارید جای کفش مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید و از بی نظمی کفش های افراد خانواده جلوگیری کنید.

راهنمای انتخاب و خرید جاکفشی