فقط مدل گران قیمت OLED این عملکرد را ارائه می دهد

تنظیم شدت رنگ زنده تضمین می کند که صفحه نمایش یکپارچه سوئیچ OLED شما رنگ ها را نشان می دهد تا حدودی اشباع تر. آنها درخشان تر به نظر می رسند و بنابراین کمی بیشتر چشم شما را به خود جلب می کنند. اکثر مردم این سبک پر زرق و برق را از ارائه ترجیح می دهند. بسیاری از نمایشگرهای تلفن هوشمند مدرن بر اثر مشابهی متکی هستند.

اما چیزی که بسیاری از دارندگان سوئیچ ممکن است تا به امروز متوجه نشده باشند: تفاوت دیگری وجود دارد – یعنی در نرم افزار سیستم کنسول ها. زیرا فقط روی سوئیچ OLED بازیکنان تنظیماتی با نام پیدا می کنند “شدت رنگ صفحه نمایش کنسول” قبل از. در آنجا، خریداران سوئیچ OLED می توانند بین گزینه های “Lively” و “Standard” انتخاب کنند. شدت رنگ زنده از پیش تنظیم شده است.

کنسول نینتندو سوییچ (مدل OLED): نسخه جدید، رنگ های شدید، صفحه نمایش 7 اینچی – با

به این صورت می توانید این گزینه را در تنظیمات سوئیچ OLED خود پیدا کنید:

  • از داشبورد نینتندو سوییچ، این را انتخاب کنید نماد چرخ دنده برای رفتن به تنظیمات
  • به پایین اسکرول کنید تا به اصل مطلب برسید “کنسول” می آید.
  • در آنجا زیر منو را پیدا خواهید کرد “شدت رنگ صفحه نمایش کنسول”، جایی که می توانید بین دو گزینه جابجا شوید.

با این حال، چیزی که بسیاری از بازیکنان فراموش می کنند این است که کسانی که حالت زنده را انتخاب می کنند دقت رنگ محتوای صفحه نمایش داده شده را کاهش می دهد. اینها ممکن است از نظر ذهنی بهتر به نظر برسند، اما کمتر شبیه نسخه اصلی هستند. با این حال، اگر برایتان مهم نیست، می‌توانید بدون نگرانی از حالت انحصاری صفحه نمایش پر جنب و جوش سوئیچ OLED خود استفاده کنید.

با سوئیچ OLED، نینتندو بیش از یک سال و نیم است که نوعی نسخه پریمیوم از گوشی های دستی موفق را ارائه می دهد. اما نه تنها از نظر سخت افزاری متفاوت است – همچنین یک تنظیم خاص در منوی گزینه ها وجود دارد که در تمام مدل های دیگر وجود ندارد.

سوئیچ نینتندو

رنگ های زنده فقط با سوئیچ OLED در دسترس هستند

یک صفحه نمایش بزرگتر، یک پنل OLED، یک پایه پایه بهتر، یک پورت LAN که مستقیماً در داک ادغام شده است، بلندگوهای کمی بهبود یافته – نینتندو برای توجیه قیمت خرید بالاتر در حال حاضر 333 یورو، بهبودهای مختلفی در سوئیچ OLED ایجاد کرده است.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 01/07/2023 06:06

حالت صفحه نمایش انحصاری سوئیچ OLED چیست؟

برای چه کسانی ارزش خرید سوئیچ OLED گرانتر را دارد؟ در ویدیو به شما می گوییم:

کنسول نینتندو سوییچ (مدل OLED): نسخه جدید، رنگ های شدید، صفحه نمایش 7 اینچی - با
نکته پایانی: این گزینه فقط بر شدت رنگ صفحه نمایش OLED سوییچ تأثیر می گذارد. اگر کنسول از طریق یک داک به مانیتور یا تلویزیون وصل شده باشد، تغییر تنظیمات هیچ تاثیری بر نمایشگر دستگاه پخش متصل ندارد.



منبع