جامعه دو لایه اپل به طور فزاینده ای روشن می شود

متاسفانه تنها آیفون 14 پرو (6.1 اینچ) و آیفون 14 پرو مکس (6.7 اینچ) از این ویژگی جدید بهره مند خواهند شد. آیفون 14 معمولی (6.1 اینچی) و آیفون 14 مکس (6.7 اینچی) که به تازگی اضافه شده است، از دوربین فوق عریض با سنسور بزرگ شده برخوردار نیستند. این تنها ویژگی نیست که برای مدل‌های Pro محفوظ است، بنابراین ویژگی‌های زیر برای خریداران نسخه‌های گران قیمت Premium محفوظ است:

  • دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی
  • فیلمبرداری 8K
  • دوربین جلو با سنسور بزرگتر و فوکوس خودکار
  • نمایشگر همیشه روشن
  • دوربین جلو قرص شکل به جای بریدگی سنتی
  • تراشه A16 اپل
امسال، تفاوت تکنولوژیکی بین یک آیفون 14 معمولی و یک مدل پرو واضح‌تر از همیشه شده است. در حال حاضر در حال یادگیری ویژگی دیگری هستیم که فقط برای خریداران یک مدل پرو محفوظ است. در همین حال، مشتریان عادی با دست خالی می روند، جامعه دو طبقه اپل در حال پیشرفت است.

سیب

بسیاری از عکس‌ها به فضای ذخیره‌سازی زیادی نیاز دارند، با این نکته می‌توانید دوباره نظم ایجاد کنید:

به کلاس 2 خوش آمدید

چند روز قبل از اینکه اپل بخواهد آیفون 14 را در 7 سپتامبر معرفی کند، جزئیات بیشتری در مورد ویژگی های تلفن های همراه جدید مشخص خواهد شد. مینگ چی کو، یکی از افراد آگاه اپل، ادعا می‌کند که در مورد یک دوربین با زاویه دید فوق‌العاده بهبودیافته اطلاعات کسب کرده است. این باید یک سنسور بزرگتر با پیکسل های بزرگتر داشته باشد. به جای اندازه پیکسل 1.0 میکرومتر (میکرون) مانند قبل، مدل های امسال دارای اندازه پیکسل 1.4 میکرومتر خواهند بود. (منبع: مینگ چی کو). مزیت: یک سنسور با پیکسل های بزرگتر، تصاویر را قادر می سازد تا با نور بیشتر و نویز کمتر ضبط شوند – ایده آل برای موقعیت هایی که معمولاً نور کمی در دسترس است. مثلاً در گرگ و میش یا کاملاً در تاریکی.

آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس تمرکز استراتژی به روز رسانی اپل است

از سوی دیگر، آیفون 14 معمولی با ویژگی های جدید بسیار نازک به نظر می رسد. تنظیمات دوربین احتمالاً کم و بیش با تنظیمات آیفون 13 مطابقت دارد، به جای یک تراشه جدید، اپل A15 فقط کمی تغییر یافته است که با کمی رم بیشتر و پردازنده گرافیکی بهتر کار می کند. بزرگترین نوآوری وجود مدل جدید مکس با صفحه نمایش 6.7 اینچی است. اما به غیر از این، چیز جدیدی وجود ندارد.

بنابراین: تفاوت‌های اپل روز به روز واضح‌تر می‌شوند و جامعه دو لایه‌ای که در حال حاضر وجود دارد، بیشتر و بیشتر از هم دور می‌شود. مشتریان حرفه ای می توانند مانند خریداران واقعی واقعی احساس کنند، در حالی که به کاربران معمولی آیفون 14 ویژگی های بسیار کمتری داده می شود و بنابراین باید به کلاس دوم بسنده کنند.





منبع