تمام اطلاعات مهم در مورد باتری، برد و زمان شارژ

تسلا فقط خودروهای برقی نمی سازد. این شرکت اکنون مشغول تحقیق در مورد روبات‌های انسان‌نما است. در این ویدیو می توانید دریابید که آنها اکنون چه کاری می توانند انجام دهند.

SUV تسلا چقدر بزرگ و سنگین است؟

نسخه پایه تسلا مدل Y که از سال 2021 عرضه شده است، در حال حاضر قیمت دارد 44890 یورو. اگر باتری بزرگتر و حداکثر کارایی را می خواهید، در نهایت از مرز 60000 یورو عبور خواهید کرد.

با شارژر سریع، تسلا به مدل Y اجازه می دهد حداکثر قدرت شارژ 250 کیلووات داشته باشد، که حتی مدل های با باتری های بزرگتر زمان بارگذاری تنها 27 دقیقه ذخیره انرژی را از 10 تا 80 درصد دوباره پر کنید. با یک شارژر AC با 11 کیلووات، شارژ کامل بیش از هشت ساعت طول می کشد.

قیمت یک تسلا مدل Y چقدر است؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع مدل برتر “عملکرد AWD” با این حال او را می آورد 393 کیلووات (534 اسب بخار) با سیستم چهار چرخ متحرک و سرعت 100 کیلومتر در ساعت را تنها در 3.7 ثانیه مدیریت می کند. حداکثر سرعت این نسخه 250 کیلومتر بر ساعت است.

باتری، برد و زمان شارژ تسلا مدل Y

تسلا اکنون مظهر خودروهای الکتریکی در نظر گرفته می شود و همچنین از نظر باتری، برد و زمان شارژ، چیزهای زیادی برای ارائه با مدل Y دارد.

تسلا

به گفته سازنده، صندوق عقب آن فضایی را برای حجم بارگیری 854 لیتری ارائه می دهد که به موجب آن می توان تا 2158 لیتر را با خواباندن صندلی های عقب ذخیره کرد.

SUV الکتریکی قدرت بسیار زیادی را ارائه می دهد

مدل Y یک وسیله نقلیه کاربردی اسپرت (SUV) از شرکت سازنده خودروهای الکتریکی تسلا است که بسته به نسخه آن بین 1.9 تا 2.1 تن وزن دارد. با این حال، با طول کلی 4.76 متر، عرض 1.92 متر، ارتفاع 1.62 متر و فاصله بین دو محور 2.89 متر، یکی از نمایندگان جمع و جور در نوع خود است.

تسلا مدل Y نه تنها از محبوبیت فزاینده ای در آلمان برخوردار است. در سه ماهه اول سال 2023، این شاسی بلند الکتریکی برای اولین بار در صدر فهرست پرفروش ترین خودروهای جهان قرار گرفت. حتی پرفروش ترین تویوتا کرولا، که از دهه 1960 وجود داشته است، مجبور شد شکست خود را در برابر خودروی الکتریکی جدید اعتراف کند. اما تسلا مدل Y چگونه از نظر باتری، برد و زمان شارژ دوام می آورد؟ مهم ترین اطلاعات را برای شما خلاصه کرده ایم.

چه کسی را اعدام کنیم “RWD محدوده استاندارد” می گیرد، تسلا مدل Y را با یکی می گیرد 220 کیلووات (299 اسب بخار) موتور الکتریکی قدرتمندی که شتاب 0 تا 100 خودرو را در 6.9 ثانیه و حداکثر سرعت 217 کیلومتر در ساعت را منحصراً از طریق محور عقب می رساند.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

که در حال حاضر کوچکترین مدل تسلا مدل Y یک باتری با ظرفیت ارائه می دهد 60 کیلووات ساعت، که با آن SUV الکتریکی دارای یک محدوده از 455 کیلومتر رسیده است. اگر کمی بیشتر در جیب خود فرو کنید، یکی از مدل های دوربرد و پرفورمنس را نیز دریافت خواهید کرد. 77 کیلووات ساعت ذخیره انرژی قوی، که ماشین بسته به نسخه 514 تا 533 کیلومتر دور می برد