جوری

بلانکا

مانون

ماریسا

نیرنگ

کیمبرلی

ریو

زنگیف

جیمی

کن

لباس‌های جایگزین در Street Fighter 6 عمدتاً شامل لباس‌های سنتی بازیگران اصلی اطراف ریو، کن، چون لی و شرکت است. برای باز کردن قفل آنها، دو گزینه زیر را دارید:

  • بازی می کند حالت تور جهانی و پیوند با استاد مربوطه را به 100 افزایش می دهد تا لباس مربوطه آنها را دریافت کند. برای انجام این کار، باید رتبه‌های سبک آن‌ها را ارتقا دهید، مأموریت‌های اصلی را برای آن‌ها تکمیل کنید یا به آن‌ها هدایایی بدهید. ما بهترین هدایا را برای هر استاد در راهنمای مرتبط به شما نشان می دهیم.
  • از طرف دیگر، منوی گزینه ها را باز کرده و انتخاب کنید خرید کنید بیرون از. در اینجا می‌توانید هر لباس را مستقیماً با 50 سکه جنگنده (ارز درون بازی) خریداری کنید و در حالت «تور جهانی» از کار خود صرفه‌جویی کنید. با این حال، شما باید سکه های جنگنده را با پول واقعی خریداری کنید. به عنوان مثال، 250 سکه جنگنده برای شما 4.99 یورو هزینه دارد. هر لباس برای شما معادل یک یورو هزینه دارد. بنابراین برای باز کردن مستقیم تمام لباس ها به 18 یورو نیاز دارید.

لی چون

کامی

در Street Fighter 6، هر شخصیت یک لباس جایگزین دوم دارد که می توانید قفل آن را باز کنید. شما دو گزینه متفاوت برای این کار دارید. در اینجا به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید تمام لباس های جایگزین را به راحتی و بدون استفاده از پول واقعی تهیه کنید.

مبارز خیابانی

لباس ها و لباس ها را دریافت کنید

از قبل مشخص شده است که لباس های بیشتری با Annual Pass به بازی راه پیدا می کنند.

قفل تمام لباس ها را به راحتی باز کنید

با این روش می‌توانید به تدریج تمام لباس‌های ثانویه هر شخصیت Street Fighter را باز کنید و هیچ زننی را از دست ندهید.

تمام لباس‌ها در Street Fighter 6

JP

با یک ترفند کوچک، می توانید لباس های جایگزین را نسبتاً به راحتی در تور جهانی باز کنید. برای این کار به صورت زیر عمل کنید:

  1. بازی ذخیره شده خود را در ابر ذخیره کنید و همگام سازی خودکار بازی های ذخیره شده را خاموش کنید.
  2. حالا هدایای مورد علاقه یکی از استادانی را که می خواهید لباسش را در بازی با Zenny باز کنید بخرید.
  3. به او هدیه بدهید تا زمانی که به 100 باند برسید. در سمت چپ صفحه پیامی مبنی بر باز شدن قفل Outfit 2 دریافت خواهید کرد.
  4. حالا بازی را ترک کنید و سیو خود را از ابر دانلود کنید. ذخیره جدیدتر را با آن بازنویسی می کند.
  5. در این بازی اکنون زننی برای هدایا را در حساب خود دارید. با این حال، لباس هنوز باز است.

زنبق

دی جی

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.