تغییر بزرگ در آپدیت جدید طرفداران را مشتاق کرده است

تریلر Minecraft Legends: Announcement

آیا سیستم در Minecraft قابل دستکاری است؟

سازنده بازی Mojang Studios این تصمیم را با این واقعیت توجیه می کند که دستورالعمل های انجمن باید برای همه بازیکنان Minecraft اعمال شود. علاوه بر این، همه بازیکنان باید احساس امنیت آنلاین داشته باشند، حتی اگر خود سرور مربوطه هیچ امکانی برای اقدام علیه آزار و اذیت ارائه ندهد.

نگرانی بازیکنان مطمئناً بی اساس نیست. به هر حال، سیستم‌های گزارش‌دهی خودکار به‌ویژه به آن معروف هستند اغلب به شدت ضربه بزنید و به راحتی از طریق گزارش انبوه دستکاری می شود. بسیاری از بازیکنان یک پیام را به یکباره گزارش می دهند که می تواند با قفل خودکار پایان یابد.

جامعه Minecraft در آشوب است. دلیل این امر سیستم گزارش دهی جدید در آخرین به روز رسانی نسخه جاوا است. یعنی، بازیکنان اکنون می‌توانند پیام‌های چت سایر بازیکنان را هنگامی که در آنجا هستند گزارش دهند “پیام های نامناسب یا رفتار خطرناک” اطلاعیه ها این مقررات جدید بر سرورهای خصوصی Minecraft نیز تأثیر می گذارد.

موجانگ در یک پرسش متداول به ترس بازیکنان پرداخت. مثلاً نمی‌توان بازیکنان را به خاطر فحاشی محروم کرد. جرایمی که با تعلیق قابل مجازات است سخنان مشوق تنفر، قلدری، آزار و اذیت، تجاوز جنسی یا تهدید به خشونت. ممنوعیت می تواند موقت باشد، اما در موارد شدید می تواند دائمی نیز باشد.

یکی دیگر از شکایات رایج بازیکنان این است که متن پیام ها شناسایی نشد یا اینکه موجانگ به تنهایی شروع به محروم کردن بازیکنان ناخواسته کند. توسعه دهنده تصریح می کند که گردانندگان همچنین می توانند پیام های چت را که مدت کوتاهی قبل و بعد از یک پست گزارش شده نوشته شده اند را مشاهده کنند. علاوه بر این، Mojang تنها در صورتی مداخله می‌کند که پیام‌های چت نیز به صورت دستی گزارش شوند (منبع: Mojang).

موجنگ می‌خواهد دوباره اوضاع را آرام کند و می‌گوید که حجم گزارش‌ها هیچ تاثیری بر تصمیم ناظم ندارد و همچنین پشت قفل است. همیشه تصمیم یک فرد. با این حال، در هفته‌ها و ماه‌های آینده، Mojang باید ثابت کند که ترس‌های طرفداران بی‌اساس بوده و Minecraft اصلاً نیازی به ذخیره کردن ندارد.



منبع با این حال، بسیاری از بازیکنان از این می ترسند سوء استفاده از سیستم و سانسور توسط موجنگ. یک تعلیق همچنین بر کل چند نفره و نه فقط سرورهای فردی تأثیر می گذارد. در توییتر هواداران نارضایتی خود را ابراز می کنند #saveminecraft Air و نظرات در Reddit به زبان واضح صحبت می کنند (منبع: Reddit).

Mojang می خواهد به بازیکنان Minecraft اطمینان دهد

از Minecraft خسته شده اید؟ تریلر اسپین آف Minecraft Legends را اینجا ببینید:

Minecraft به دریافت به‌روزرسانی‌ها با بلوک‌های جدید، هیولاها یا سایر ویژگی‌ها در فواصل زمانی منظم ادامه خواهد داد. با این حال، بخش‌هایی از جامعه اکنون آشکارا با قوانین جدید Mojang برای تعدیل سرورهای Minecraft مخالفت می‌کنند. آیا ترس ها موجه است؟

ماین کرافت

Mojang Studios می خواهد سرورهای Minecraft را بیشتر تعدیل کند