تعرفه Telekom با قیمت مسخره: 40 گیگابایت فقط 15 یورو

این کمپین برای همه کسانی که قبلاً صاحب یک گوشی هوشمند و یک گوشی هوشمند هستند ارزشمند است تعرفه ارزان آن را جستجو کنید حتی اگر ارزش آنها در مناطق روستایی بسیار توسعه یافته باشد شبکه مخابراتی پیشنهاد ارزشمند است تعرفه ها در شبکه Telekom مستقیماً از Telekom معمولاً سرعت و 5G بالاتری را ارائه می دهند ، اما چندین برابر گران تر هستند. وقتی پیشنهاد Freenet خالص است تعرفه LTE

تمام جزئیات مهم تعرفه در یک نگاه:

  • ارائه دهنده: Freenet
  • شبکه: مخابرات
  • 40 گیگابایت حجم داده LTE (حداکثر 50 مگابیت بر ثانیه)
  • همه نت و اس ام اس نرخ ثابت
  • رومینگ اتحادیه اروپا گنجانده شده است
  • VoLTE، تماس WLAN و eSIM امکان پذیر است
  • امکان شروع قرارداد انعطاف پذیر
  • دوره 24 ماهه، مهلت اطلاع رسانی 1 ماهه
  • هزینه پایه در ماه: 14.99 یورو (به جای 41.99 یورو)
  • قیمت اتصال از طریق ارسال پیامک اعمال نمی شود

تعرفه ارزان در شبکه تلکام برای چه کسانی ارزش دارد؟

شما می توانید دریابید که چگونه می توانید در هر زمان برای خود محاسبه کنید که آیا معامله تعرفه در ما ارزش دارد یا خیر ویدئو:

پیشنهاد جایگزین قابل لغو ماهانه از Congstar

اکنون نیز دارد Congstar آ معامله سایبری آغاز شده و برای مدت کوتاهی ارائه می دهد Allnet Flat M با 30 گیگابایت برای 20 یورو در ماه به (مشاهده پیشنهاد در Congstar). مزیت نسبت به پیشنهاد Freenet که در زیر توضیح داده شده است، تعرفه است ماهانه قابل لغو است. با این حال، با Congstar شما حجم داده کمتری برای پول بیشتر دریافت می کنید.

پیشنهاد چکشی برای جمعه سیاه: با Freenet 40 گیگابایت Telekom LTE تنها با 14.99 یورو در ماه دریافت می کنید. نرخ ثابت Allnet و SMS نیز شامل می شود و هزینه اتصال وجود ندارد. هرکسی که قبلاً گوشی هوشمند دارد و به دنبال تعرفه ارزان تلفن همراه در شبکه تلکام است، باید اینجا اعتصاب کند.

جمعه سیاه در فری نت: 40 گیگابایت تعرفه Telekom بسیار ارزان

جمعه سیاه نه تنها اوایل امسال در آمازون شروع می شود، بلکه Freenet در حال حاضر یک پیشنهاد برتر مطلق در بازار دارد مخابراتخالص کردن شما “LTE سبز” Allnet و نرخ ثابت پیامک را دریافت می کنید 40 گیگابایت حجم داده فقط 14.99 یورو در ماه (مشاهده پیشنهاد در Freenet). در صورت ارسال پیامک با متن “AP free” به 8362 در مدت 30 روز پس از فعال سازی، هزینه اتصال 39.99 یورو مسترد خواهد شد. قیمت عادی برای تعرفه 41.99 یورو است، بنابراین شما بیش از 60 درصد صرفه جویی می کنید. اما مراقب باشید: قرارداد فقط برای چند روز معتبر است.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع محاسبه با قیمت پایین فقط در صورتی کار می کند که در پایان حداقل مدت قرارداد لغو کنید. حتما باید این کار را بکنید چون از 25 ماهگی هزینه پایه به قیمت عادی گران افزایش می یابد. اگر این را فراموش کنید، قرارداد تا یک سال دیگر تمدید نمی شود، اما می توان ماهانه آن را لغو کرد.