تعرفه نامحدود برای 15 یورو – ماهانه قابل لغو است

با 14.99 یورو در ماه می توانید به مدت دو سال بدون هیچ نگرانی و محدودیتی وب گردی کنید. البته شما تا حدودی با 10 مگابیت بر ثانیه محدود هستید، اما در بیشتر موارد سرعت برای گشت و گذار روزمره، بازی، تماشای فیلم و پخش موسیقی کافی است. اگر اینترنت موبایل هنوز برای شما بسیار کند است، می توانید هر زمان که بخواهید از تعرفه انصراف دهید. حتماً باید حداکثر بعد از 2 سال کنسل کنید، زیرا در این صورت 39.99 یورو در ماه بسیار گران می شود.

فری نت چند روزی است که دارد تعرفه اسمارت نامحدود o2 رایگان قیمت بسیار کاهش یافته است (مشاهده پیشنهاد در Freenet). این شامل حجم داده LTE نامحدود، نرخ ثابت Allnet/SMS می‌شود و در حال حاضر برای آن است 14.99 یورو ماهانه در دسترس است (به جای 39.99 یورو در O2 مستقیم). بنابراین شما بیش از 60 درصد صرفه جویی می کنید و یک بسته همه جانبه بی دغدغه دارید. یک بار هزینه 39.99 یورو برای اتصال دریافت می شود. تعرفه تلفن همراه است ماهانه قابل لغو، بنابراین مجبور نیستید چندین سال خود را به یک قرارداد متعهد کنید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع پیش پرداخت یا قابل لغو ماهانه کدام بهتر است؟ در این ویدیو بدانید:

تعرفه نامحدود برای 15 یورو در ماه: معامله برای چه کسی ارزش دارد؟

در حال حاضر گزینه ارزان‌تری وجود ندارد: با Freenet، می‌توانید تعرفه «O2 Free Unlimited Smart» را که ماهانه قابل لغو است، با کمترین قیمت مطلق 14.99 یورو در ماه – اما فقط برای چند روز – دریافت کنید. ما نشان می دهیم که چه چیزی را باید در نظر بگیرید و این پیشنهاد برای چه کسانی ارزشمند است.

حجم داده نامحدود برای 14.99 یورو در ماه

برای همه کسانی که مبلغ ثابت ماهانه پرداخت می کنند و نمی خواهند نگران حجم داده تلفن همراه باشند. در اینجا به سادگی هیچ محدودیتی وجود ندارد، بنابراین می توانید بدون WiFi حتی در خانه انجام دهید. اگر 10 مگابیت بر ثانیه برای شما کافی است، می توانید با پیشنهاد فعلی فری نت در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید.

جزئیات تعرفه در یک نگاه:

  • ارائه دهنده: Freenet
  • شبکه: o2
  • همه نت و اس ام اس نرخ ثابت
  • حجم داده LTE نامحدود (حداکثر 10 مگابیت بر ثانیه)
  • رومینگ اتحادیه اروپا گنجانده شده است
  • هزینه پایه در ماه: 14.99 یورو (39.99 یورو از ماه بیست و پنجم)
  • ماهانه قابل لغو
  • هزینه تهیه یکباره: 39.99 یورو