بی ام و و فولکس واگن در میان پیشتازان هستند، اما برنده مشخص است

بر مکان 3 زمین با بی ام و اولین سازنده آلمانی بایرن 56 امتیاز دارد قبل از فولکس واگن با 53 و استلانتس با 50 امتیاز. از آلمان مرسدس بنز با 45 امتیاز همچنان در رده هشتم قرار دارد. بر اساس ICCT، تولید کنندگان همه در رده “در حال گذار” قرار می گیرند.

رتبه‌بندی ICCT همچنین نشان می‌دهد که بسیاری از تولیدکنندگان خودروهای الکترونیکی خوب از چین نامی برای خود دست و پا می‌کنند:

تسلا یک مزیت آشکار دارد: پیشگام خودروهای الکترونیکی تقریباً در همه زمینه ها پیشتاز است

برای ارزیابی، ICCT به زیرمجموعه های مختلف نگاه می کند موقعیت بازار سازنده و همچنین آنها استراتژی در رابطه با خودروهای با درایوهای آلایندگی صفر آ. سطح فناوری در مقایسه با رقبا نیز نقش مهمی ایفا می کند. در اینجا نیز تسلا به وضوح تقریباً در همه مقایسه ها برنده است.



منبع

علاوه بر این، مقوله‌هایی که ICCT برای ارزیابی سازندگان استفاده می‌کند تا حد زیادی سازگار با تسلا هستند. بنابراین در مورد کل بازی می کند کیفیت خودروهای الکترونیکی نقش قابل تشخیصی در ارزیابی بازی نمی کند. به ویژه در اینجا، تولیدکنندگان دیگر اغلب از پیشگامان خودروهای الکترونیکی جلوتر هستند.

تسلا هنگام تعویض به خودروهای برقی می دهد لحن را در سراسر جهان تنظیم کنید. این نتیجه اولین رتبه بندی جهانی خودروسازان توسط شورای بین المللی حمل و نقل پاک (ICCT) برای سال 2022 است.. با 83 امتیاز از 100 در جدول رده بندی کلی تسلا صاف و با کمی فاصله است در خط مقدم صنعت خودروهای الکتریکی.

بر مکان 2 بین المللی را دنبال می کند BYD چینی ها شماره 1. این گروه در مجموع 73 امتیاز دارد. این دو هستند تنها خودروسازی است که نقش رهبری توسط ICCT داده شده است در صنعت اعطا می شود.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید
انتخاب خودروهای الکتریکی در حال رشد و افزایش است. انتخاب بین تسلا و فولکس‌واگن، پولستار یا نیو همیشه آسان نیست. کارشناسان اکنون بیانیه ای واضح ارائه می کنند: کدام برند در حال انتقال به خودروهای الکتریکی است؟

مقایسه خودروهای الکترونیکی: تسلا لحن را تعیین می کند، سازنده چینی نیز از آن پیروی می کند

آخرین مکان ها تقریباً همیشه توسط شرکت های خودروسازی ژاپنی اشغال شده است. تسلاس پیروزی اما باید در یک دید خاص دیده شود: همانطور تنها سازنده در لیست شرکت ایلان ماسک است منحصراً با خودروهای برقی موجود در بازار نمایندگی – و از ابتدا بوده اند. سازنده خودرو از ایالات متحده هیچ مشکلی را که از روزگار موتورهای احتراق داخلی باقی مانده است، دریغ نمی کند.

طبق اظهارات خود، ICCT از آن استفاده کرد 20 شرکت بزرگ خودروسازی متضاد شد. را توزیع کل فضا (منبع: ICCT):

  1. تسلا
  2. BYD
  3. بی ام و
  4. فولکس واگن
  5. استلانتیس
  6. جیلی
  7. رنو
  8. مرسدس بنز
  9. جنرال موتورز
  10. SAIC
  11. دیوار بزرگ
  12. آب کم عمق
  13. هیوندای کیا
  14. چانگان
  15. تویوتا
  16. هوندا
  17. نیسان
  18. تاتا
  19. مزدا
  20. سوزوکی