بهترین هدفون بلوتوث 2022: Over-Ear

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/07/28 ساعت 11:57 صبح

در نگاه اول، این هدفون‌های بی‌سیم کاملاً معمولی روی گوش با بلوتوث هستند: پوشیدن نسبتاً راحت، کیفیت ساخت مناسب و عملکرد ساده از طریق دکمه‌های سخت‌افزاری. بدون حذف نویز.

معایب

Skullcandy Crusher Evo

ارزیابی GIGA: یک پیروزی آزمایشی شایسته برای اپل – AirPods Max مطمئناً قیمت‌شکن نیست، اما صدای خوبی (3D) دارد. حذف نویز قوی، نجیب تر کیفیت ساخت و ادغام عمیق تر در دنیای اپل (به عنوان مثال عملکرد جستجو با برنامه “Where is?” و جابجایی سریع بین بازیکنان) برای ارائه مزایای بسیاری. سوکت اتصال برای کابل هدفون وجود ندارد، AirPods Max فقط برای استفاده بی سیم از طریق بلوتوث در نظر گرفته شده است – یک محدودیت غیر ضروری.

مزایای:

معایب

اینگونه توصیه ها را انتخاب کردیم

بنابراین شما باید از موارد بسیار خوب نیز استفاده کنید جایگزین، گزینه ها Sony WH-1000XM4 (تست GIGA) و Bose Headphones 700 (تست GIGA) را در نظر بگیرید. در کلاس بالای هدفون های روی گوش، قسمت بالایی به شدت اشغال شده است.

Beyerdynamic Amiron Wireless

سلف مستقیم (Sony WH-1000XM4، گزارش تست GIGA را ببینید) در حال حاضر سطح بالایی را برای رقابت تعیین کرده است. WH-1000XM5 با اطمینان این راه را دنبال می کند و نشان می دهد بهترین عملکرد از نظر کیفیت صدا، حذف نویز و عملکرد. جدا از این نکته کوچک که هدفون های جدید دیگر تاشو نیستند، یک چیز کوچک در هر نقطه بهینه شده است. کی اون بهترین بهترینها قطعا باید Sony WH-1000XM5 را در لیست آرزوها قرار دهد.

معایب:

GIGA توصیه می کند

مشاوره خرید هدفون در گیگا

سونی WH-1000XM5

چگونه در GIGA تست می کنیم و چرا شما به قضاوت ما اعتماد کن در اینجا توضیح داده ایم:

Beyerdynamic Amiron Wireless (ویدیوی سازنده)

هدفون Beyerdynamic Amiron Wireless Over Ear

هدفون های روی گوش و روی گوش به عنوان هدفون هدبند یا در اصطلاح عامیانه به عنوان “هدفون بزرگ” نیز شناخته می شوند: بدنه آنها در بالای گوش قرار می گیرد یا آنها را کاملاً می پوشاند. مجرای گوش آزاد می ماند. با حذف نویز فعال (ANC) یا بدون – ما مجموعه ای از بهترین مدل ها را با اتصال بی سیم از طریق بلوتوث به شما معرفی می کنیم.

Teufel Real Blue NC

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/07/28 21:26

به گفته Stiftung Warentest، از جمله هدفون های بی سیم روی گوش می توان به این هدفون اشاره کرد Apple AirPods Max (مشاهده در آمازون) یکی از بهترین مدل ها (شماره 11/2021). بالاتر از همه، کیفیت صدا توانست آزمایش‌کنندگان را متقاعد کند: صدا درخشان و بدون تحریف است و با باس قوی امتیاز می‌گیرد – این در نهایت منجر به امتیاز کلی 1.9 (“خوب”) می‌شود. نقاط ضعف وزن بالا و عمر باتری متوسط ​​در مقایسه با رقبا (تقریباً 22:30 ساعت در هر شارژ) است.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/07/29 00:36

من بیش از 20 سال است که به هدفون علاقه مند بوده ام و تقریباً تمام هدفون های بلوتوثی را که در اینجا به طور گسترده مورد بحث قرار گرفته است را خودم امتحان کرده ام. همچنین برای برخی از محصولات، گزارش‌های آزمایشی دقیق در GIGA را خواهید دید که به مدل مربوطه پیوند داده شده‌اند. نمونه های آزمایشی توسط سازندگان در اختیار ما قرار گرفت. مدل های رایج و محبوب هدفون نیز در اینجا ارائه شده است که مورد تحسین مطبوعات و مشتریان قرار گرفته است و به همین دلیل برای خرید پیشنهاد می شود.

مزایای:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

مزایای:

کدام هدفون روی گوشی با ANC بهترین در جهان است؟ اگر به من بستگی دارد، در حال حاضر او است سونی WH-1000XM5 (به MediaMarkt نگاه کنید).

مزایای:

معایب:

Apple AirPods Max

معایب:

سونی WH-1000XM5

مزایای:

یک ویژگی خاص، شخصی سازی صدا است که در آن هدفون با توانایی شنوایی کاربر سازگار است. صدای لغو شنیده شد نه به تجهیزات Amiron Wireless از طریق یک میدان لمسی در گوش راست کنترل می شود – که کمی به آن عادت می کند. در مجموع، یکی از گران ترین هدفون های بلوتوث موجود در بازار است، اما به خصوص وقتی صحبت از این هدفون باشد گوش دادن لذت بخش در خانه به طور کامل پرداخت شده است.

کیفیت صدا خوب است، موسیقی با a قدرتمند می شود تاکید در محدوده باس پخش کن برای ژانرهای خاص من در بنابراین در برنامه شیطان از اکولایزر استفاده کرد تا درام های باس را کمی به عقب برگرداند. نویز پس زمینه با فعال شده است حذف نویز (ANC) تقریباً نامفهوم است. عایق صدا محکم است، اما در سطحی نیست که بهترین مدل ها در این رشته هستند. که در مورد نیز صدق می کند راحتی پوشیدن: شاید روی سرهای بزرگ کمی خیلی تنگ باشد، اما قطعا برای سفرهای طولانی تر قطار مناسب است. طراحی نه پیشرفته است و نه درجه یک – من هنوز آن را دوست دارم. به سادگی یک هدفون نامحسوس و شاید کمی بیش از حد دست و پا چلفتی برای در حال حرکت، که محکم ساخته شده است و می تواند برای صرفه جویی در فضا تا شود.

اگر هدفون در نام خود “سنگ شکن” دارد، ممکن است از خود بپرسید: منظور آنها از آن دقیقا چیست؟ چه چیزی در آنجا “شکسته می شود”؟ خوب، در Skullcandy Crusher Evo (به زحل نگاه کنید) پاسخ بسیار ساده است: استخوان جمجمه شما.

Skullcandy Collina Strada Crusher Evo: این طراحی نسخه ویژه طعم را امتحان می کند. اما انواع رنگ متوسط ​​تری نیز برای هدفون باس وجود دارد. (منبع تصویر: GIGA)

هدفون Beyerdynamic Amiron Wireless Over Ear

Sony WH-1000XM5 (منبع تصویر: GIGA)

سونی WH-1000XM5

Apple AirPods Max اکنون از 468.00 یورو در Cyberport

نکات و اطلاعات بیشتر می توانید اطلاعات بیشتری در مورد هدفون در راهنمای ما بیابید:

برای چندین دهه، نوازندگان حرفه ای به یک شرکت کوچک از Heilbronn به نام Beyerdynamic اعتماد کرده اند. مدل بالا بی سیم امیرون وایرلس (آن را در Beyerdynamic ببینید) از نظر کیفیت صدا و راحتی پوشیدن به هیچ وجه کمتر از هدفون های استودیویی نیست.

ویژگی خاص یک نوار لغزنده است که با آن a تقویت بیس قابل توجه از نظر فیزیکی روشن کنید بسته به آهنگ و میزان صدا، این می تواند به سطح شگفت انگیزی از غوطه ور شدن منجر شود که موسیقی را زنده می کند – گویی که شما زنده آنجا هستید. با این حال، اگر آن را کمی بیش از حد بالا ببرید، تجربه کج می‌شود و لرزش‌ها احساس می‌کنند که سرتان روی یک ماشین لباسشویی چرخان قرار می‌گیرد. رعد و برق در استخوان فک. بسته به آهنگ، تقویت بیس باید با حساسیت تنظیم شود تا بهترین تعامل حاصل شود. خاص سرگرم کننده گوش دادن شیارهمانطور که توسط Crusher Evo ارائه شده است، یافتن آن در جای دیگری دشوار است.

قیمت منصفانه و تجهیزات خوب: Teufel Real Blue NC (به توفل نگاه کنید) منظور از یک تصمیم معقول است. من بلافاصله از موسیقی و کنترل صدا با یک دکمه سخت افزاری که شبیه یک دکمه کوچک به نظر می رسید، خوشم آمد جوی استیک در حال کار است. این به سرعت و دقیق آموخته می شود.

Teufel Real Blue NC (منبع تصویر: GIGA)

Apple AirPods Max: نجیب، سنگین و گران قیمت. (تصویر: GIGA)