بهترین اسلحه و همه مکان های سلاح

اکثر اسلحه ها در پروتکل Callisto به طور خودکار با پیشرفت در بازی به دست می آیند. در طول بازی، هر از گاهی با ایستگاه‌های بازسازی (ساخت میز کار) روبرو می‌شوید، جایی که می‌توانید اسلحه‌ها و ارتقاءها را «چاپ» (ساخت) کنید. برای این کار به اعتبارات Callisto نیاز دارید که به عنوان غارت از هیولاها یا در مناطق سطح پیدا می کنید.

بهترین سلاح ها را تا بعداً در بازی در The Callisto Protocol دریافت نخواهید کرد. در بازی ما، سلاح های زیر برای ما بهترین بودند:

  • تا فصل 5: از باتوم الکتریکی در ترکیب با هفت تیر برای حملات ترکیبی موثر استفاده کنید. علاوه بر این، برای افزایش طول ترکیبی (مسیر ارتقای سمت راست) روی برخی ارتقاء باتوم سرمایه گذاری کنید.
  • فصل 5 تا فصل 7: در فصل 5 شاتگان شورش را دریافت می کنید که در کل بهترین سلاح برای همه موقعیت ها است. با ارتقاء، یک مجله هشت دور نگه می دارد و آسیب در برابر جمعیت در فاصله نزدیک قابل توجه است.
  • از فصل 7: برای اولین بار در فصل 7 می توانید شماتیک تفنگ تهاجمی را پیدا کنید. به خصوص برای آخرین باس فایت، تفنگ تهاجمی بهترین گزینه است. در غیر این صورت، البته باید به استفاده از تفنگ شورش ادامه دهید.
  • GRP: با GRP می توانید دشمنان را به سمت خود بکشید و پرتاب کنید. بسته به محیط، این سلاح بسیار قدرتمند است. هر زمان که تله هایی در این نزدیکی وجود داشت، از GRP برای پرتاب دشمنان استفاده کنید. همچنین می توانید آنها را روی شکاف ها بیندازید تا به سرعت از شر آنها خلاص شوید. توجه داشته باشید که شما نمی توانید باتری های شارژ مجدد برای GRP را خودتان بسازید. پس اینها را ذخیره کنید و نفروشید. به هر حال شما فقط 10 اعتبار به ازای هر باتری دریافت می کنید.
رهایی:02.12.2022

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

در The Callisto Protocol می توانید در مجموع از هفت سلاح مختلف برای دفاع از خود در برابر هیولاهای موجود در بازی استفاده کنید. در این راهنما ما به شما همه سلاح ها و نحوه باز کردن قفل آنها را نشان می دهیم.

پروتکل کالیستو

بهترین سلاح چیست؟