بدون محدودیت – EA قیمت را به شدت کاهش می دهد

خرید آنلاین Electronic Arts Need for Speed ​​UNBOUND PlayStation 5

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 05.01.2023 17:15

فرض این است که بازی در چند هفته اول به اندازه انتظار EA و خرده فروشان فروش نداشت و بنابراین آنها شروع به کاهش سریع قیمت فروش Need for Speed ​​Unbound کرده اند. باید دید این کمپین تخفیف بین پلتفرمی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.



منبع

نگاهی گذرا به تاریخچه قیمت Need for Speed ​​Unbound نشان می دهد: موفقیت مسابقه در حال حاضر وجود دارد حدود دو هفته با این قیمت موجود است. کاهش سریع قیمت بازی‌های ویدیویی برای گیمرها چیز جدیدی نیست – این واقعیت که قیمت فروش بازی Need for Speed ​​Unbound به‌طور ناگهانی کاهش یافته است، گویای همه چیز است.

و چگونه در مورد آن نسخه PS5 پایان؟ می توانید آن را با تخفیف عالی از Otto دریافت کنید. در اینجا نیز 47.99 یورو نامیده می شود، اما هزینه ارسال 2.95 یورو برای تحویل نیز وجود دارد (به اتو نگاهی بیندازید). خط پایین، با این حال، هنوز تقریبا 30 یورو ارزان تر از 4 هفته پیش.

خرید آنلاین Electronic Arts Need for Speed ​​UNBOUND PlayStation 5

اما نه تنها نسخه رایانه شخصی در حال حاضر با قیمت بسیار ارزان‌تری در دسترس است. همچنین پخش کننده ایکس باکس با خرید Need for Speed ​​Unbound از آمازون در حال حاضر، می توانید هزاران پول را ذخیره کنید. چون نسخه کنسول اونجا هست 47.99 یورو به جای 79.99 یورو برای خرید در دسترس است (به آمازون مراجعه کنید). این با تخفیف 40 درصدی مطابقت دارد.

Need for Speed ​​Unbound XBOX SX |  آلمانی

Need for Speed ​​Unbound XBOX SX | آلمانی

Need for Speed ​​Unbound Official Reveal Trailer

Need for Speed ​​افت قیمت بدون محدودیت در یک نگاه

تاریخچه قیمت نسخه رایانه شخصی Need for Speed ​​Unbound در یک نگاه. (منبع تصویر: Idealo)

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 01/05/2023 17:07

ناشر EA در شروع بازی Need for Speed ​​Unbound مبلغ هنگفت 70 یورو را برای رایانه شخصی و حتی 80 یورو را برای PS5 و Xbox Series X|S برای بازی مسابقه‌ای جدید خود اعلام کرد. اگر نسخه Palace Edition را خریداری کردید، حتی می توانید 10 یورو بیشتر بپردازید.

این باعث خوشحالی هوادارانی می شود که کمی بیشتر برای خرید صبر کرده اند، اما بازیکنان از همان ابتدا باید از این مرحله آزرده خاطر شوند. چون همین چند هفته پیش بیش از 40 درصد بیشتر پرداخت کردند.

Electronic Arts Need for Speed ​​Unbound PCWin |  کد در کادر |  آلمانی

صبر نه تنها یک فضیلت است، بلکه در کیف پول شما نیز آسان است – Need for Speed ​​Unbound در حال حاضر این را ثابت می کند. بازی مسابقه ای جدید EA تنها یک ماه پیش آغاز شده است، اما این مسابقه در حال حاضر در خرده فروشان مختلف با قیمت بسیار پایین تری عرضه می شود.

Need for Speed ​​Unbound اکنون با 39.99 یورو در دسترس است

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 1/5/2023 ساعت 5:18 بعد از ظهر

در آن زمان، احتمالاً هیچ کس فکر نمی کرد که قیمت NfS Unbound به این سرعت کاهش یابد. با این حال، خریداران بالقوه در حال حاضر می توانند فقط با 39.99 یورو نسخه رایانه شخصی مسابقه خیابانی را از طریق آمازون به خانه خود تحویل دهید (آن را در آمازون بررسی کنید).

برخی از طرفداران عادت کردن به سبک انیمه NfS Unbound را کمی سخت می دانند. شما چی فکر میکنید؟ در تریلر می توانید صحنه های مربوط به بازی را مشاهده کنید: