هزینه برنامه جدید 130 یورو است

برنامه Philips Hue Sync TV فقط برای تلویزیون های QLED سامسونگ از سال 2022 آماده، مدل Q60 حداقل نیاز است. همچنین علاقه‌مندان باید بدانند که این برنامه به تنهایی Ambilight را ارائه نمی‌کند، اما چراغ‌های هوشمند مانند Hue Gradient Lightstrip یا Hue Lightbars نیز مورد نیاز است. فقط Signify سخت افزار Play HDMI Sync Box را می توان حذف کرد.



منبع برخلاف راه حل سخت افزاری قبلی، Ambilight نیز کار می کند با برنامه های بومی مانند Netflix یا Disney+ در تلویزیون سامسونگ به گفته Signify، همگام‌سازی به سادگی «با هر چیزی» که در تلویزیون هوشمند قابل مشاهده است اتفاق می‌افتد – و دیگر نه تنها با دستگاه‌های متصل از طریق HDMI (منبع: Signify).

سازنده قول یکی را می دهد همگام سازی یکپارچه نور با چراغ های هوشمند Philips Hue. همه فرمت‌ها و وضوح تصویر رایج تا HDR 10+ و 8K پشتیبانی می‌شوند.

از طریق این برنامه، کاربران می توانند برخی از تنظیمات مانند روشنایی لامپ ها را تنظیم کنند یا بین حالت ویدیو و بازی سوئیچ کنند. شروع خودکار نیز می تواند در اینجا فعال شود. علاوه بر این، امکان استفاده از گوشی هوشمند نیز وجود دارد برای ایجاد منطقه سرگرمی خود، به منظور دستیابی به “بهترین تجربه ممکن نورپردازی” طبق گفته سازنده.

در ویدیو: این همان کاری است که Philips Hue Play Gradient Lightstrip انجام می دهد.

گالری عکس را شروع کنید(5 تصویر)

تولید کننده Hue Signify اپلیکیشن جدیدی را معرفی کرده است که اکنون برای برخی از تلویزیون های هوشمند سامسونگ در دسترس است. می‌توان آن را مستقیماً از فروشگاه برنامه تلویزیونی سامسونگ تهیه کرد، مشروط بر اینکه مشتریان مایل باشند 129.99 یورو برای نرم افزار خرج كردن

نور محیط برای همه: Philips Hue Play Gradient Lightstrip

برنامه جدید Hue: فقط تلویزیون های QLED جدید

با این قیمت، حتی طرفداران سرسخت هم باید آن را ببلعند: یک برنامه جدید برای تلویزیون های سامسونگ 129.99 یورو قیمت دارد. همگام سازی نور با چراغ های هوشمند از طیف Philips Hue را ارائه می دهد. Ambilight همچنین برای محتوایی که از طریق یک برنامه در تلویزیون اجرا می شود در دسترس است.

Philips Hue

Philips Hue Sync TV: هزینه برنامه 129.99 یورو است

5 گجت خانه هوشمند با قیمت کمتر از 30 یورو