بدهی مضاعف از حساب – چه باید کرد؟

اگر بانکداری آنلاین را در DKB باز کنید، اکنون پیام زیر را خواهید دید:

چگونه برخی از کاربران گزارش می دهند، این فقط یک اشکال نمایش نیست. بنابراین، پرداخت های صحیح دیگر در برخی موارد ممکن نیست، زیرا به دلیل خطا، حساب از قبل اضافه برداشت شده است.

هنگام خرید آنلاین در هزینه خود صرفه جویی کنید: 18 نکته حرفه ای مبتکرانه

بدهی مضاعف در DKB یک اشتباه است

“رزروهای تکراری: رزروهای نادرست ممکن است در حال حاضر در حساب جاری شما نمایش داده شوند.”

همچنین هنوز مشخص نیست که در مورد بدهی های مستقیم برگشتی که به دلیل عدم امنیت حساب قابل انجام نیستند، چه اتفاقی می افتد.

گالری عکس را شروع کنید(19 تصویر)

هر کسی که مشتری DKB است ممکن است امروز متوجه شود که حسابش به طور غیرعادی خالی است. اگر دقیق‌تر نگاه کنید، می‌بینید که رزروها گاهی دو بار انجام می‌شوند. اینجا چه اتفاقی افتاد؟

مشاور

برای بسیاری از افرادی که تحت تأثیر قرار گرفته اند، «هیچ کاری انجام ندادن» همچنین به این معنی است که آنها در حال حاضر نمی توانند خرید آخر هفته را انجام دهند، زیرا حساب قبلاً توسط بدهی های اشتباه اضافه برداشت شده است. حتی چندین ساعت پس از اولین گزارش ها، بدهی های بیشتری از مشتریان DKB رخ می دهد. در زمان ناهار هیچ بازپرداختی وجود نداشت.

مشخص نیست که آیا همه مشتریان DKB تحت تأثیر قرار می گیرند یا فقط یک گروه خاص. در سراسر آلمان، بیش از 5 میلیون کاربر دارای حساب کاربری با DKB هستند. طبق گزارشات کاربران، این خطا عمدتاً زمانی رخ می دهد که کارت نقدی DKB در گذشته استفاده شده باشد.

بنابراین مقدار زیادی بدهکار باید به زودی دوباره به حساب واریز شود. فقط مشتریان DKB تحت تأثیر قرار می گیرند. هیچ مشکل شناخته شده ای در سایر موسسات مالی مانند Sparkasse، Postbank، Commerzbank یا Deutsche Bank وجود ندارد.

دوبار برداشت از حساب: پول برگشت داده می شود

تعداد زیادی از مشتریان آسیب دیده DKB در حال حاضر به صورت آنلاین گزارش می دهند. بسیاری از سوالات و شکایات نیز در خط تلفن دریافت می شود. هنوز دلیل دقیق این بدهی ها مشخص نیست. برای برخی از کاربران، رزرو دو برابر حتی در طول صبح افزایش می یابد. مشکلات از دیشب شروع شد. پشتیبانی DKB از قبل از این مشکل آگاه است و در تلاش برای رفع آن است. اگر متوجه یک بدهی مضاعف شدید، باید این کار را انجام دهید تو دیگه هیچی انجام دادن. به گفته سخنگوی DKB، رزروهای نادرست به طور خودکار لغو می شوند و پول به درستی رزرو می شود.

کارت بدهی گم شده؟ ما به شما نشان می دهیم که کجا می توانید کارت EC را مسدود کنید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

ابتدا کاملاً واضح است: حساب شما هک نشده است و هیچ پرداختی را فراموش نکرده اید. بدهی های مضاعف یک خطا در DKB است. پیام مربوطه پس از ورود به بانکداری آنلاین نمایش داده می شود.