گلکسی اس 22 با 2 هدیه و تعرفه با قیمتی مسخره

جزئیات تعرفه در یک نگاه

  • تعرفه: آبی All-in L
  • شبکه: o2
  • 18 گیگابایت LTE-حجم داده (حداکثر 50 مگابیت بر ثانیه)
  • همه نت و اس ام اس نرخ ثابت
  • رومینگ اتحادیه اروپا گنجانده شده است
  • حداقل مدت 24 ماه، مهلت اطلاع رسانی 1 ماهه

Samsung Galaxy S22 با قرارداد با Saturn: به همین دلیل است که این پیشنهاد ارزشش را دارد

هزینه ها در یک نگاه
شارژ پایه
(ماهانه)
24.99 یورو
اضافه حقوق
(یک بار در ابتدای قرارداد)
49 یورو
هزینه اتصال
(یک بار در ابتدای قرارداد)
39.99 یورو
حمل دریایی
(یک بار)
0 یورو
کل هزینه بعد از 24 ماه
(در صورت فسخ در پایان حداقل مدت قرارداد،
ماهانه و هزینه های یکبار اضافه شده)
688.75 یورو
مقادیر دستگاه: گوشی هوشمند + هدفون + دیزنی +
(بهترین قیمت های آنلاین فعلی طبق idealo.de)
589 یورو + 50 یورو + 90 یورو
تعرفه هزینه موثر
(هزینه کل کمتر از ارزش دستگاه)
-40.25 یورو
تعرفه هزینه موثر در ماه -1.68 یورو
به پیشنهاد در زحل

در Saturn می‌توانید Samsung Galaxy S22 را با تعرفه O2 Blue All-in L تهیه کنید 24.99 یورو هزینه پایه در ماه (به زحل مراجعه کنید). همچنین 49 یورو برای پرداخت اضافی و 39.99 یورو هزینه اتصال وجود دارد، اما پیشنهادات زیادی وجود دارد: شما آن را دریافت می کنید 18 گیگابایت LTE-حجم داده ها و همچنین الف همه نت و اس ام اس نرخ ثابت. علاوه بر این، وجود دارد Galaxy Buds Live هدفون بلوتوث به ارزش حدود 50 یورو و یک اشتراک 12 ماهه برای دیزنی + به ارزش 89.99 یورو رایگان به. اما مراقب باشید: کمپین دیزنی سامسونگ فقط تا 6 نوامبر 2022 اجرا می شود. اگر شبکه o2 را دوست ندارید، همان بسته با هزینه های مشابه با تعرفه در شبکه های Telekom و Vodafone نیز موجود است.

مشاهده پیشنهاد در زحل

محاسبه با قیمت پایین فقط در صورتی کار می کند که در پایان حداقل مدت قرارداد لغو کنید. اگر فراموش کنید، قرارداد مانند قبل یک سال دیگر تمدید نمی شود، اما می توان ماهانه آن را لغو کرد.

سامسونگ گلکسی S22 با قرارداد برای چه کسانی ارزش دارد؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

S22 با صفحه نمایش 6.1 اینچی روشن و پردازنده ای با عملکرد بالا با 8 هسته CPU و فرکانس ساعت 2800 مگاهرتز و همچنین 8 گیگابایت رم امتیاز خوبی کسب می کند. وضوح نمایشگر باعث می‌شود قلب گیمرهای موبایلی سریع‌تر به تپش بیفتد و ضبط ویدیویی با قابلیت 8K، این حرفه‌ای رسانه‌ای را دور از انتظار می‌کند.

در دنیای تعرفه زحل، Galaxy S22 را به همراه قرارداد 18 گیگابایتی در شبکه o2 با کمترین قیمت مطلق پیدا خواهید کرد. به عنوان یک امتیاز، هدفون های بلوتوث خوب و اشتراک جریان وجود دارد. ما تمام هزینه ها را محاسبه کرده ایم و نشان داده ایم که چرا این پیشنهاد ارزشمند است.

سامسونگ گلکسی اس 22 با قراردادی ارزان در دنیای تعرفه زحل

در تست GIGA یا در این ویدیو می توانید اطلاعات بیشتری در مورد Samsung Galaxy S22 کسب کنید:

گلکسی اس 22 با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم طبق مقایسه قیمت ایده آلو، در حال حاضر حداقل 589 یورو (با احتساب هزینه حمل و نقل) قیمت دارد. قیمت Galaxy Buds Live در مقایسه با قیمت کمتر از 50 یورو است. اگر قیمت گوشی‌های هوشمند، هدفون و اشتراک Disney+ را از کل هزینه تعرفه در مدت 24 ماه کم کنید، مشخص می‌شود که می‌توانید پرچمدار سامسونگ شامل موارد اضافی را با تعرفه Saturn ارزان‌تر از خرید تکی آن‌ها دریافت کنید. . یک پیشنهاد برتر واقعی که فقط برای چند روز در دسترس است.

اگر می‌توانید با 10 گیگابایت داده در ماه از پس آن بربیایید، این یک پیشنهاد بسیار خوب برای هر کسی است که می‌خواهد با S22 یک تلفن هوشمند رده بالا را خودش بخواند.