با تشکر از بازی HandOfBlood: Arena تیرانداز به یکی از فروشندگان برتر Steam تبدیل شد

مجوز:نرم افزار رایگان

بعد از 10 دقیقه کل صفحه را با حملات قدرتمندی پوشش می دهید. هر اجرا جدید به شما امکان می دهد کمی قوی تر شروع کنید، به طوری که به سرعت برسید احساس کلاسیک “یک دور می رود هنوز!”

به عنوان مثال، این موارد شامل صندوقچه های گنج است که می توانید قفل آن را برای سکه باز کنید یا باید 300 دشمن را در شعاع خاصی شکست دهید. این آزادی حرکت شما را به شدت محدود می کند، اما غارت ارزش آن را دارد.

بستر، زمینه:ویندوز XP، ویندوز ویستا، ویندوز 7، ویندوز، ویندوز 2000

یوتیوبر بازی مستقل را به موفقیت Steam هل می دهد

با بیش از 2.5 میلیون مشترک YouTuber HandOfBlood (bürg: Maximilian Knabe) یکی از شناخته شده ترین گیمرها در آلمان است. آنچه او بازی می کند و توصیه می کند می تواند به سرعت تبدیل به یک روند شود. بهترین گواه این موضوع، بازی تیراندازی در عرصه نوردیک اشش: بازماندگان راگناروک (لینک به صفحه استیم) است.

نسخه:2.10.91.91

Roguelike از 15 دسامبر 2022 در Steam در دسترس بوده است، اما اکنون در پرفروش های آلمانی توسط پلت فرم Valve انجام شده است. چه اتفاقی افتاده است؟

زبان ها:آلمانی

اما Nordic Ashes چند ایده جدید نیز در آستین خود دارد. به طور کلی ظاهر کلی کیفیت بالاتری دارد و مکانیک های بیشتری مانند چندین درخت مهارت یا سطوح مختلف دشواری. اما برخی از عناصر گیم پلی جالب در خود سطح نیز وجود دارد که Vampire Survivors ارائه نمی دهد.

بهتر است خودتان را در مورد بازی متقاعد کنید. برای 4.99 یورو طرفداران Vampire Survivors می توانند بدون تردید به آن دسترسی داشته باشند.



منبع

Nordic Ashes: Survivors of Ragnarok – Early Access Trailer

YouTuber HandOfBlood یک کلون Vampire Survivors را توصیه کرد و کمتر از 24 ساعت بعد این بازی مستقل یکی از فروشندگان برتر Steam شد. ما برای شما توضیح می دهیم که چه چیزی تیرانداز آرنا را از الگوی بزرگش متمایز می کند.