در مقایسه با شرکت خواهرش Saturn، MediaMarkt هرگز با “ارزان، جالب است” تبلیغ نکرده است. با این وجود، خرده فروش لوازم الکترونیکی به دلیل قیمت های پایین خود شناخته شده است. با این حال، MediaMarkt همیشه ارزان ترین قیمت ها را ارائه نمی دهد. در گذشته، مشتریان MediaMarkt می‌توانستند به امتیازی در اینجا امیدوار باشند: اگر محصولی که به صورت آنلاین در دسترس است ارزان‌تر باشد، شعبه محلی MediaMarkt از این روش پیروی می‌کند. اما این رویه رایج اکنون به پایان رسیده است.

MediaMarkt فقط وعده های قیمتی را برای اعضای باشگاه ارائه می دهد

با این حال، این مورد در مورد پیشنهادات بازار و پیشنهادهای فروشندگانی که در پلتفرم های بازار شخص ثالث مانند eBay یافت می شوند، صدق نمی کند. زحل همچنین وعده قیمتی دارد که به دارندگان کارت زحل محدود می شود (منبع: Saturn).

برای MediaMarkt و زحل کمتر از یک نقطه عطف وجود ندارد. فروشندگان لوازم الکترونیکی که متعلق به یک شرکت مادر هستند، می خواهند بر جدایی خود غلبه کنند. در آینده، این باید شامل همان محدوده ها و حتی کمپین های تبلیغاتی مشترک باشد.