با این گجت ها جشنواره فوتبال واقعا خوب خواهد بود

حالا فقط می توانیم امیدوار باشیم که مولر، موسیالا و شرکت ما را ناامید نکنند!



منبع

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/11/16 ساعت 1:45 بعد از ظهر

ما سایر تلویزیون های توصیه شده را در نمای کلی خود گردآوری کرده ایم.

و اگر به سرعت ردیابی اینکه چه کسی در مقابل چه کسی بازی می‌کند را از دست دادید، می‌توانید با a تماس بگیرید برنامه بازی کمک – همچنین برای بازی های شرط بندی ایده آل است.

از آنجایی که جام جهانی فوتبال 2022 در زمستان برگزار می شود، کباب کردن در باغ بیشتر به آب می افتد. با این وجود، غذا خوردن در کنار دوستان و خانواده مسلماً مهم است و می تواند یک فستیوال خوب فوتبال باشد. این کاملا متناسب است گریل راکلت. در اینجا همه می توانند ماهیتابه خود را تهیه کنند تا ذائقه های مختلف (از گیاهخواران گرفته تا عاشقان گوشت) راضی باشند.

گریل WMF Lono Raclette با ماهیتابه و لغزنده، راکلت 8 نفره، 1500 وات، فولاد ضد زنگ مات
ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/11/16 ساعت 3:21 بعد از ظهر

9 تکه هدایای جشن فوتبال برای جام جهانی فوتبال 2022، شنل پرچم آلمان، دستبند سیلیکونی، A

گریل WMF Lono Raclette با ماهیتابه و لغزنده، راکلت 8 نفره، 1500 وات، فولاد ضد زنگ مات

اتصالات مجموعه “Schlaaand”. البته نباید از دست داد تا اشتیاق طرفداران خود را به دنیای بیرون نشان دهد. این شامل پرچم آلمان، کلاه گیس، سوت و خیلی چیزهای دیگر است.

9 تکه هدایای جشن فوتبال برای جام جهانی فوتبال 2022، شنل پرچم آلمان، دستبند سیلیکونی، A

تلویزیون بزرگ با قیمت کم: این چیزی است که Medion Life X16596 ارائه می دهد. در تلویزیون 65 اینچ هر بازی فوتبال را دو برابر بیشتر سرگرم کننده می کند. از نظر فنی، تلویزیون مدیون با وجود قیمت پایینش مجبور نیست پنهان شود. فناوری تصویر QLED؟ بررسی. وضوح 4K؟ بررسی. HDR10 و Dolby Vision؟ بررسی. همچنین 3 ورودی HDMI وجود دارد که گیرنده های ماهواره ای، کنسول های بازی و غیره را می توان به آنها متصل کرد.

MEDION X16596 QLED 65 اینچی

اگر نمی‌خواهید به تلویزیون ماهواره‌ای، DVBT-2 یا کابل وابسته باشید، باید در سرویس پخشی مانند Zattoo (تماشا در Zattoo) یا Magenta TV (تماشای در تلویزیون Magenta) مشترک شوید تا بتوانید بازی‌ها را تماشا کنید. .

گریل راکلت سلامت جسمانی را تضمین می کند

قهرمانی اروپا در سال گذشته از دیدگاه آلمان ناامید کننده بود. و حتی در جام جهانی 2022، آلمان تنها یک خارجی خواهد بود، با فرانسه، برزیل و آرژانتین به عنوان محبوبیت های آشکار. اما چه کسی می داند، شاید “تپه های هانسی” ما را نیز شگفت زده کند – تیم ملی به خاطر فضیلت مسابقاتش شناخته شده است. برای اینکه جشنواره فوتبال حتی در مورد (امیدوارم بعید) حذف زودهنگام آلمان هم از بین نرود، ابزارهای کاربردی را گردآوری کرده‌ایم که نباید در جام جهانی 2022 از دست بدهند.

با تلویزیون مناسب هیجان زده شوید

MEDION X16596 QLED 65 اینچی

و اگر واقعاً – خدای ناکرده – آلمان در مرحله مقدماتی حذف شود؟ سپس باید آن را روی خود کنترلر تعمیر کنیم: در فیفا 2022 ما به عنوان مربی تیم ملی را درست تنظیم کردیم و پیروزی را تضمین کردیم. در دسترس برای پلی استیشن 4 (در آمازون)، پلی استیشن 5 (به آمازون مراجعه کنید)، ایکس باکس وان (به آمازون مراجعه کنید)، ایکس باکس سری ایکس (به آمازون مراجعه کنید)، نسخه رایانه شخصی (به آمازون مراجعه کنید)، و برای نینتندو سوییچ (به آن مراجعه کنید) در آمازون).

طلای قرمز سیاه همه جا

زمان یکشنبه فرا رسیده است: جام جهانی 2022 آغاز می شود و با آن رویداد ورزشی بزرگ سال آغاز می شود. چه در فینال برنده شوید و چه در مرحله مقدماتی حذف شوید: با ابزارهای مناسب، جشنواره فوتبال همیشه سرگرم کننده خواهد بود.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 1391/11/16 ساعت 13:15

پیروزی خود را با فیفا 2022 تضمین کنید