کالاهای بسته بندی نشده باید در شعب DHL تا هفت روز تقویمی قبل از بازگرداندن به آمازون جمع آوری شوند. در پایان، تمام کیسه های کاغذی باید با هم در یک بسته بزرگ ارسال می شود اراده. باید دید که آیا این موضوع بر زمان بازپرداخت قیمت خرید تأثیر می گذارد یا خیر. طبق معمول، این تنها زمانی می تواند آغاز شود که اقلام به آمازون رسیده باشند.

طبق گزارش‌ها، اپراتورهای فروشگاه DHL دستورالعمل‌های جدیدی را در مورد نحوه رسیدگی به بازگشت‌های آمازون از اول اکتبر 2022 دریافت کرده‌اند. بر این اساس، مشتریانی که مایل به بازگرداندن اقلام به آمازون هستند ممکن است یک جعبه را رها کن. در عوض، کالاها به همان شکلی که هستند به DHL آورده می شوند و توسط کارکنان در یک کیسه کاغذی قرار می گیرند. سپس یک برچسب روی آن چاپ می شود.

بازگرداندن محصول به آمازون در آینده حتی آسان تر خواهد بود. از اکتبر، مشتریان آمازون این گزینه را خواهند داشت که کالاهای خود را بدون بسته بندی به DHL تحویل دهند. پس از آن دیگر جعبه لازم نیست، در عوض یک کد QR نشان داده شده در تلفن همراه کافی است.

DHL: بازگشت آمازون بدون جعبه