اگر بخاری گازی دارید فعلا باید به این موضوع توجه کنید

اگر صاحب بخاری گازی هستید و نگران آینده هستید، پس مانند میلیون ها نفر در آلمان هستید. از اول اکتبر 2022، هر صاحب خانه ملزم به داشتن یک برای بررسی گرمایش. این برای بهینه سازی مصرف گاز، به عنوان مثال با تنظیم دمای جریان در نظر گرفته شده است. این باعث صرفه جویی زیادی در مصرف گاز در طولانی مدت می شود، زیرا اکثر سیستم های گرمایشی در آلمان به راحتی تنظیم شده اند، به طوری که گرمایش با عملکرد بالا به سرعت رادیاتورها و آب را گرم می کند.

اگر دستورالعمل عملکرد بخاری گازی خود را دارید، می توانید مهمترین تنظیمات را خودتان انجام دهید. من قدم به قدم به تنظیمات درست رسیدم. بنابراین همیشه دمای جریان را 5 درجه پایین می آوردم تا اینکه به 40 درجه رسیدم. 35 درجه که برای من حداقل است، فقط برای من کافی نبود. زیر دوش خیلی سرد شد. اما 40 درجه خوب و گرم است و من در گاز صرفه جویی می کنم.

مهم: اگر مخزن آب گرم دارید، دما نباید زیر 60 درجه باشد، در غیر این صورت ممکن است لژیونلا تشکیل شود. تنها راه صرفه جویی در مصرف گاز این است که فوراً شیر آب را به آب داغ کامل نزنید، بلکه در سطح پایین تری قرار دهید تا ابتدا از آب گرم شده استفاده شود و دیگ بلافاصله روشن نشود. زمانی که آبی که با آن گرم می شود به شما می رسد، مدت هاست که دستان خود را شسته اید و انرژی زیادی از دست می رود. در زمستان گزارش دیگری در این باره خواهم نوشت.

مهم: بهتر است از تنظیماتی که قبلا داشتید عکس بگیرید. اگر چیزی آنطور که باید کار نکرد، همیشه می توانید به عقب برگردید. اما شما نباید با بخاری سر و کله بزنید. این فقط مربوط به تنظیماتی است که می توان با کنترل های چرخشی یا پانل کنترل کوچک انجام داد. برای همه کارهای دیگر، باید یک حرفه ای بگیرید. بنابراین می توانید تنظیمات را انجام دهید و در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید. من قبلاً با تنظیمات قبلی پول زیادی پس انداز کردم.



منبع

هزینه های گرمایش روش های مختلف چقدر است:

با چند تنظيم مي توانيد در مصرف بنزين بسيار صرفه جويي كنيد بدون اينكه نيازي به راحتي زياد داشته باشيد. به عنوان مثال، دمای جریان در دیگ های چگالش گاز را می توان به میزان قابل توجهی کاهش داد. به طور معمول 60 درجه یا بیشتر تنظیم می شود. کارشناسان می گویند 40 درجه کافی است. من الان چند ماهه که ازش استفاده میکنم و به سختی متوجه تفاوتی شده ام. آب در حمام به اندازه گذشته گرم نیست، اما هنوز هم بسیار گرم است.

یک کولر گازی اسپلیت بسیار کارآمد گرم و خنک می کند:

یک نیروگاه بالکن می تواند شما را از هزینه های برق خلاص کند:

بررسی گرمایش را خودتان انجام دهید

علاوه بر این شما می توانید دمای کاهش یافته و منحنی گرمایش را تنظیم کنید. هر دو نکته مهمی که تعیین می کنند چه زمانی بخاری گازی برای تولید گرما برای بخاری وارد می شود. من 18 درجه و 1.5 دقیقه تنظیم کردم. در اینجا، متخصصان گرمایش همچنین تنظیمات محافظه کارانه تری را توصیه می کنند. در برخی موارد، کاهش دمای 8 درجه حتی توصیه می شود، زیرا میانگین روزانه در اینجا اعمال می شود. برای منحنی گرمایش، در ابتدا آن را دو برابر کردم و به 3 دقیقه رساندم. اما نمی توانم تخمینی از درستی به شما بدهم. در تابستان گرمایش را به طور کامل خاموش می کنم.

گاز روز به روز گران می شود. بسیاری از مردم در حال حاضر از فصل گرمایش بعدی که در آینده ای نه چندان دور آغاز خواهد شد، وحشت دارند. دولت فدرال تصمیم گرفته است که صاحبان بخاری های گازی وظایفی دارند که باید انجام دهند. اما اگر می خواهید اکنون پس انداز کنید، لازم نیست منتظر بمانید.

بررسی گرمایش اجباری می شود