طرفداران PS5 مشتاقانه منتظر نشانه زندگی بعدی از Marvel’s Spider-Man 2 هستند. اکنون، از بین همه افراد، یک بازیگر فرقه به طور تصادفی فاش کرده است که بازی چه زمانی منتشر خواهد شد.

مرد عنکبوتی

از زمان انتشار اولین تریلر معرفی Marvel’s Spider-Man 2، جامعه مشتاق کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بازی پرفروش آینده از سوی توسعه دهنده Insomniac بوده است. به گفته تاد، اکنون بازیگر کالت، تونی تاد، عنکبوت را از کیف خارج کرده است PS5 قبلاً در سپتامبر 2023 عرضه شد به نظر می رسد.

فیلم Marvel’s Spider-Man 2: Voice Actor پنجره اکران خود را فاش می کند

تونی تاد که برای طرفداران فیلم با نام Candyman در میان چیزهای دیگر شناخته می شود، صدای خود را به ضدقهرمان Venom در Marvel’s Spider-Man 2 قرض خواهد داد. حالا این بازیگر دارد پنجره انتشار بازی ابرقهرمانی را فاش کرد، که در آن بازیکنان می توانند هم پیتر پارکر و هم مایلز مورالس را کنترل کنند. تاد از آن زمان این توییت را حذف کرده است، اما البته اطلاعات قبلاً در جامعه به بیرون درز کرده است و باعث نفس نفس زدن و هیجان زیادی در Reddit و سایر موارد شده است.

تریلر فیلم Marvel’s Spider-Man 2 را اینجا ببینید:

Marvel’s Spider-Man 2 برای پلی استیشن 5

در کنار پنجره انتشار، تاد نیز در توییت خود اعلام کرد که از آگوست با یک کمپین بازاریابی قدرتمند از سونی انتظار می رود.

PS5: Spider-Man 2 با مدل جدید کنسول عرضه می شود؟

اگر تاد درست می‌گوید، مرد عنکبوتی 2 مارول تنها تا 6 ماه دیگر اکران می‌شود – تام هندرسون، کارشناس صنعت، از این فرصت استفاده می‌کند تا کمی بیشتر حدس بزند. طبق اطلاعات وی، سونی همچنین می تواند نسخه جدید PS5 را با درایو دیسک قابل جابجایی در سپتامبر 2023 منتشر کند. مربوطه بسته PS5 با کنسول جدید و Spider-Man 2 مطمئناً گامی هوشمندانه توسط سونی خواهد بود و ارقام فروش قابل توجهی را تضمین می کند. (منبع: توییتر)

در حالی که طرفداران نمی توانند منتظر انتشار Spider-Man 2 باشند، یک پتنت جدید پلی استیشن باعث دردسر می شود:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.