این باعث صرفه جویی در بازی کودک می شود

در TikTok، ویدیوهایی که بر روی جعبه پول مدرن تمرکز دارند، تعداد شگفت‌انگیزی بازدید می‌کنند. اصل اساسی شبیه به کتاب خانه است، که برای دهه ها به عنوان یک ابزار آزمایش شده بودجه بندی مورد استفاده قرار گرفته است. کلاسیک توسط نسل Z، بدون هیچ برنامه یا بانکی دوباره کشف شده است. در واقع، روند می تواند راه خوبی برای خرج کردن آگاهانه تر باشد.

بستر، زمینه:اندروید

پر کردن پول نقد: روند TikTok پول نقد را دوباره تقویت می کند

نسخه:28.4.5

به عنوان یک جایگزین مدرن تر برای پر کردن پول نقد، نگاهی به برنامه های بودجه ارزشمند است. اینها نه تنها یک نوع دیجیتالی از جوراب پس انداز را ارائه می دهند، بلکه می توانند به مقابله با برنامه ریزی مالی بلندمدت نیز کمک کنند. درآمد و مخارج را اغلب می توان در اینجا طی ماه ها یا سال ها مقایسه کرد. طبقه بندی دقیق هزینه ها نیز ارائه شده است. کارهای دیگری که چنین کمک‌هایی می‌توانند انجام دهند را در مقاله‌ای جداگانه خلاصه کرده‌ایم: هزینه‌ها در یک نگاه: این برنامه رایگان نباید از تلفن همراه شما کم شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع بازگشت به پول نقد: روند جدید TikTok پر کردن پول نقد به نظر می رسد که به ویژه به جوانان کمک می کند تا مراقب مخارج خود باشند. در اینجا، پول موجود برای ماه به دسته هایی مانند مواد غذایی، خرید و بیمه تقسیم می شود و به صورت نقد نگهداری می شود. در بیشتر موارد، پاکت نامه ها به سادگی استفاده می شوند (منبع: Frankfurter Rundschau).

با این ترفندها می توانید ارزان تر از سوپرمارکت خرید کنید:

برنامه های بودجه برای گوشی های هوشمند به جای پر کردن پول نقد

با این حال، این نیز روشن است که نقدینگی در زمان تورم بالا شاید بهترین از همه انواع نباشد صرفه جویی و مدیریت پول است. با این حال، از آنجایی که بانک‌ها در آلمان هنوز تمایل زیادی به ارائه سود پس‌انداز ندارند، این جنبه، حداقل در حال حاضر، تاثیر چندانی ندارد.

زبان ها:آلمانی

جوانان روش جدیدی برای ردیابی پول خود در TikTok کشف کرده اند: پر کردن پول نقد. اسکناس های نقدی در پاکت های کوچک قرار می گیرند تا کنترل بهتری بر امور مالی خود داشته باشند